Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

• Renate
14 jaren 5 maanden geleden #42718 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Inmiddels heb ik het boek van Vendala Vida uit. Een mooi boek over een vrouw die na de dood van haar vader ontdekt dat hij haar vader niet is. Tot haar grote verbazing lijkt iedereen in haar omgeving, inclusief haar verloofde, dit al lang te weten. Dat vind ze natuurlijk niet erg leuk en ze neemt het haar verloofde ook kwalijk dat hij het haar nooit verteld heeft. De moeder van de vrouw is op haar veertiende verdwenen en op een gegeven moment is ze nog even naar haar op zoek geweest. Althans, ze is met een vriendin naar de man gereisd met wie haar moeder een verhouding heeft gehad. In een brief die ze na de dood van haar vader vindt, leest ze dat haar vader een Samen-priester is. Ik meen dat ook de naam van de man in de brief staat. Ze besluit naar Finland te reizen en naar de man op zoek te gaan. Daar ontmoet ze inderdaad de man die haar vader moet zijn en met wie haar moeder eerder een relatie heeft gehad. Uiteindelijk blijkt de waarheid toch weer net iets anders te liggen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42723 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Die vlinder is toch niet erg? Heb ik iets gemist, snap je vraag eigenlijk niet.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42724 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Joanazinha schreef : Ik ga vandaag beginnen in Koorts van Saskia Noort. De reacties die ik her en der gelezen heb, zijn zowel positief als negatief. De cover is in ieder geval zeer opvallend; wat mij betreft iets té. Ben benieuwd in hoeverre die iets te maken heeft met de inhoud van het boek (afgezien dan van de opvallende kleur rood).

Ik lees hem als recensieboek voor crimezone; t.z.t. zal ik de recensie hier ook plaatsen.

Dit is de kaft www.saskianoort.nl/Boeken/Bestellen/book/63/Koorts

ik vroeg me af hoe die kaft met de vlinder dan gevonden zou worden.

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42726 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Aha! Nou deze vind ik dus afschuwelijk, veel te rood, veel te opvallend.

Die met de vlinder heeft nog iets subtiels..

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42731 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Ik ga vandaag beginnen in Koorts van Saskia Noort. De reacties die ik her en der gelezen heb, zijn zowel positief als negatief. De cover is in ieder geval zeer opvallend; wat mij betreft iets té. Ben benieuwd in hoeverre die iets te maken heeft met de inhoud van het boek (afgezien dan van de opvallende kleur rood).

Ik lees hem als recensieboek voor crimezone; t.z.t. zal ik de recensie hier ook plaatsen.

Dit is de kaft www.saskianoort.nl/Boeken/Bestellen/book/63/Koorts

ik vroeg me af hoe die kaft met de vlinder dan gevonden zou worden.

Dettie

Dat doet me eraan herinneren dat ik inmiddels de recensie van Koorts naar crimezone heb gestuurd en ik deze ook hier 'mag' plaatsen nu :D . Ik stuur hem naar je toe Det!

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42759 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Momenteel lees ik.....
Haruki Murakami, 1q84 (deel 1)

<t>Lezer100</t>

Tijd voor maken pagina: 0.491 seconden