- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Joanazinha schreef : Ik ga vandaag beginnen in Koorts van Saskia Noort. De reacties die ik her en der gelezen heb, zijn zowel positief als negatief. De cover is in ieder geval zeer opvallend; wat mij betreft iets té. Ben benieuwd in hoeverre die iets te maken heeft met de inhoud van het boek (afgezien dan van de opvallende kleur rood).
Ik lees hem als recensieboek voor crimezone; t.z.t. zal ik de recensie hier ook plaatsen.
Dettie schreef : Ik ga vandaag beginnen in Koorts van Saskia Noort. De reacties die ik her en der gelezen heb, zijn zowel positief als negatief. De cover is in ieder geval zeer opvallend; wat mij betreft iets té. Ben benieuwd in hoeverre die iets te maken heeft met de inhoud van het boek (afgezien dan van de opvallende kleur rood).
Ik lees hem als recensieboek voor crimezone; t.z.t. zal ik de recensie hier ook plaatsen.
. Ik stuur hem naar je toe Det! Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen