Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42887 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Na een paar oudjes uit de jaren 70 (boekenkast opgeruimd :mrgreen: ) weer iets nieuwers onderhanden: De clandestienen van Youssouf Amine Elalamy. Twaalf mannen en een vrouw uit Marokko verdrinken tijdens hun vluchtpoging naar Spanje. Volgens de Neue Zürcher Zeitung "Een kunstig en poëtisch geschreven vlechtwerk van stemmen, dat slechts zinspeelt op de uiterlijke gebeurtenis en zich vooral richt op gevoelens, dromen en teleurstellingen."

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42888 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben nog steeds bezig in Elsschot : leven & werken van Alfons de Ridder van Vic van der Reijt en lees tussendoor kinderboekjes.

Dettie

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42891 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb een totaal onbekende schrijver onder handen. Maar als jullie een beetje op mijn keuze van boeken letten dan weet je dat ik daar dol op ben. Deze schrijver heet Ben Bouter, en het boek gaat over een arts in gewetensnood. Maar dan ga ik kort door de bocht.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42893 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees "liften naar Suriname"van Daan Goppel. Met dank aan Annemarie

Een beter boek kon je de afgelopen grijze dagen niet hebben...ik verpoosde in Lissabon, zeilde vervolgens via Gran Canaria naar Sint Maarten, waardoor ik onderweg bijna verdronk door een alcoholistische kapitein, en ik zoek nu nog even naar een zeelift naar Paramaribo, maar dat gaat vast wel lukken.

Kon slechter toch?

Willeke

• Renate
14 jaren 5 maanden geleden #42895 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Inmiddels heb ik De volmaakte man van Mariët Meester uit.

Ik vond het een mooi boek. M'n vader vond het mooier dan Waar niemand is van Vedela Vida, maar dat ben ik toch niet helemaal met hem eens. Maar goed, ik heb iets met Scandinavië, dus boeken die zich daar afspelen hebben bij mij misschien een streepje voor.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42896 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Momenteel lees ik.....
He wat leuk Renate. Ik las veel van haar nonfictie, met name over de zigeuners van Oost Europa.

is dit ook een reis boek, ik bedoel, een roman waar in het land en de cultuur een rol speelt?

Groetjes Willeke

Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden