Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70162 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik hou het inderdaad niet vast, dat is geen doen. Ik gebruik mijn bookseat. Maar zelfs daarvan kan de klep, om de pagina's open te houden, het niet aan. Hij doet dus enkel dienst als een soort kussen.

Te dik hoeft niet altijd té uitgebreid te zijn, kijk maar naar Lelieblank, scharlakenrood.

Ja ik heb gehoord dat het gruwelijk is. Er werd me ook verteld dat het toch leest als een trein. De recensies waren goed en dus had ik het op mijn lijst gezet. Ik was het al eens tegengekomen op een boekenmarkt, maar schrok toch van het formaat en die brei van woorden. Nu kwam ik het weer tegen, voor 1 euro! Toen moest ik echt beslissen: nú kopen of van mijn lijst schrappen. Ik heb het eerste gedaan en het ligt al een aantal weken naar me te staren. Gisteren een heel dun boekje uitgelezen en ter compensatie nu maar de dikste gepakt....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70163 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Dat is een aardig boekwerk.

Ik worstel me nog steeds langzaam door het eerste deel van een drie-delige Beatles biografie (De ander 2 delen moeten nog verschijnen) en dat eerste deel bevat 1698 pagina's in 2 banden, maar dat is inclusief voetnoten en een register.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70170 door berdine
Over boekwerk gesproken... :shock:

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden - 10 jaren 9 maanden geleden #70176 door dettie
Ja, het is een stuk in m'n huishouden en dan ook nog in het Engels. Het was wel wat duurder dan 1 euro, maar ik kreeg het van m'n vader voor m'n verjaardag. Als m'n vader lang genoeg leeft, zal ik de andere delen ook nog wel krijgen, tenzij Mark Lewisohn (de auteur) zo lang over het schrijven doet, dat dit niet mogelijk is. M'n vader is nu hij bijna 87 jaar is, nog steeds behoorlijk gezond, maar ja, de jaren gaan natuurlijk wel tellen. Ik zou me ook geen raad weten als hij er niet meer is. Of ik dan zelf nog veel behoefte heb om te wachten tot de boeken verschijnen, weet ik niet.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70179 door berdine
Eh...Renate, misschien moet je je vorige bericht enigszins anders formuleren. Uit de laatste regel blijkt dat je het niet zo bedoelt als het er staat. :shock:

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70196 door dettie
Ik dacht dat ik deze reactie al geplaatst had, maar niet dus.

Ik had ook wel het idee dat m'n oorspronkelijke woorden misschien anders uitgelegd zouden kunnen worden dan ze bedoeld waren, maar ik wist niet goed hoe het anders te formuleren. Ik heb het een en ander nu dus maar gewijzigd.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden