Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70402 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Raar hè!! Heb jij dat nou ook! Er is altijd iets dat ze gemeen hebben...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70406 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het zal wel toeval zijn. In dit geval is het niet alleen een zelfde soort dorp, maar ook de verteller van het verhaal is iemand die niet in het dorp geboren is en meer onderwijs heeft gehad dan de dorpelingen. Ook hier worden vreemdelingen argwanend bekeken.

Ooit las ik er eens twee na elkaar die zoveel elementen gemeen hadden, dat ik achteraf de verhalen door elkaar meng.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70615 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
De biografie van Chris Hinze.

Ik heb hoofdstuk 2 bijna uit en ik moet zeggen dat ik het wel een goed boek vind. Het is mooi verzorgd en er staan veel foto's in. Ik ben wat minder enthousiast over de stukken over antroposofie en andere zaken die in mijn optiek nogal zweverig zijn. Ook wat minder aandacht voor z'n relaties met vrouwen had wat mij betreft wel gemogen. Bij een muzikant ben ik toch vooral geïnteresseerd in zaken die direct aan de muziek gerelateerd zijn. Maar goed, misschien zou dat minder goed zijn voor de verkoop van het boek.

Als ik het boek uit heb, zal ik wel een bespreking schrijven. Dat is toch wel het minste dat ik kan doen.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70621 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees "de vleugels van de draak" van Lieve Joris. Gaat over China en Afrika en de banden tussen deze twee landen.

Wat kan die vrouw toch heerlijk schrijven, ze behoort wat mij betreft tot een van de beste van haar vak in Nederland.

Ik zag dat ik op één boek na alles van haar heb gelezen. Toen ik begon met lezen, toen ik achter in de twintig was, kwam ik vrij snel haar op het spoor en heb ik haar boeken werkelijk verslonden en daarna ben ik haar altijd blijven lezen.

Vooral de manier waarop zij tijdens haar reizen mensen ontmoet en beschrijft spreek me ontzettend aan.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70720 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees nu De voyeur van Brian Freeman, in het kader van mijn leesuitdaging om 40 boeken te lezen die al voor 1 januari 2015 in mijn boekenkast stonden. Dit is nummer 20 voor die uitdaging, dus het schiet (niet) echt op :) .

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70728 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik heb nog 3 hoofdstukken te gaan in de biografie van Chris Hinze. Komende week moet ik het dus wel uit krijgen.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden