Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58316 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
O ja, Jan Brokken, heel aangrijpend vond ik dat boek, dat kun je niet achter elkaar lezen, maar wel prachtig.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58422 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nog steeds bezig in Opgesloten van Belinda Bauer. Het boek is wel aardig, maar ik heb niet de behoefte om zo snel mogelijk te weten hoe het afloopt, hetgeen wel goed uitkomt.

Ik worstel me ook langzaam maar zeker door Iedereen houdt van muziek. Dat is beslist geen boek waar iedereen doorheen komt. Ik geef de moed niet op. Een boek is nooit te moeilijk, of mag nooit te moeilijk zijn voor mij.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58427 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Te moeilijk, nee, met een hoop goede wil kun je ieder boek wel lezen, maar ik vind het dan toch zonde van mijn tijd. Ik heb nog meer te doen, denk ik dan.

Zo ligt hier al heel lang een boek waarbij ik me had voorgenomen: iedere dag een half uur, dat moet te doen zijn. Nou, mooi dat ik het vergeet, iedere dag weer...

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58428 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou willen wij natuurlijk weten: welk boek? :mrgreen:

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58433 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....

Marjo schreef : Te moeilijk, nee, met een hoop goede wil kun je ieder boek wel lezen, maar ik vind het dan toch zonde van mijn tijd. Ik heb nog meer te doen, denk ik dan.

Zo ligt hier al heel lang een boek waarbij ik me had voorgenomen: iedere dag een half uur, dat moet te doen zijn. Nou, mooi dat ik het vergeet, iedere dag weer...

Lezen vind ik nooit zonde van m'n tijd.

Dat heb ik eerder met TV kijken. Ik heb nog een hele lading programma's op m'n harddiskrecorder staan, die ik eens zou moeten bekijken, maar het komt er eigenlijk nooit van.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58437 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het is een Frans boek, ooit enthousiast aan begonnen, maar ja...

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden