Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58438 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ha ja, dat ken ik, zo liggen er hier een paar Spaanse...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58453 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

Ik worstel me ook langzaam maar zeker door Iedereen houdt van muziek. Dat is beslist geen boek waar iedereen doorheen komt. Ik geef de moed niet op. Een boek is nooit te moeilijk, of mag nooit te moeilijk zijn voor mij.

Ik had daar vroeger ook last van... Ik gaf nooit op al deed ik er een jaar over... Maar nu zou ik, als ik het maar te saai vind, ook mee stoppen. Er is zoveel dat ik nog wil lezen dat het is zoals Marjo zegt:"zonde van mijn tijd" :D

Zo heb ik me ooit door "Drie trieste tijgers" geworsteld. Een eeuwigheid heb ik erover gedaan, nu kan ik me er nauwelijks iets van herinneren behalve dat het saai, langdradig, vervelend enz was. Enkel slechte herinneringen. Echt zonde van mijn tijd.

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58455 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Er zit een verschil tussen moeilijk en saai volgens mij. Als ik een boek absoluut niet boeiend vind, stop ik er ook wel mee. In het geval van 'Iedereen is muzikaal' (ik had de titel verkeerd) ben ik niet van mening dat het boek saai is. Het probleem is alleen dat het moeilijk leest, mede door alle voetnoten, die regelmatig doorbladern vereisen, terwijl ze eigenlijk nooit meer dan literatuurverwijzingen inhouden. Een probleem vind ik ook dat ik regelmatig met de auteur in discussie zou willen gaan. Maar goed, het is wel interessant en ik moet er een bespreking van schrijven, dus ik worstel vrolijk verder.

• Renate
12 jaren 2 maanden geleden #58521 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
En ik heb me er eindelijk aan gewaagd om een kinderboek uit de bibliotheek te halen.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58524 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
oeee spannend, wat leuk! Wat heb je gehaald?

Dettie

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58526 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Voor welke leeftijd? Wij zijn alleen maar nieuwsgierig hoor..

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden