Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58004 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Dit staat genomineerd voor de Dioraphteprijs..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58103 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou dat is de juiste doelgroep voor dit boek. Van hen zal het afhangen of het ooit zover zal komen.

Nu lees ik "Seizoen van de trek naar het noorden" van Tayyib Salih. Een jonge Soedanees keert na jaren studeren in Europa terug naar zijn land en treft in zijn geboortedorp een vreemdeling, die zijn nieuwsgierigheid wekt, omdat hij geen belangstelling heeft voor zijn geweldige verhalen over Europa.

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58114 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Myrthe van der Meer - Paaz

Een boeiend boek en heel herkenbaar.

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58168 door Renate
Ik schiet lekker op in Paaz

Het kost me alleen vaak moeite om het boek weg te leggen. Hebben jullie dat ook wel eens?

Gisteren nam ik me voor om een beetje op tijd naar huis te gaan, toen ik bij m'n vader was (daar ga ik iedere avond koffie (voor mij thee) drinken, omdat hij dat gezellig vindt), maar iedere keer als ik een hoofdstukje uit had, begon ik toch weer aan het volgende hoofdstuk, tot het uiteindelijk toch bijna 11 uur was.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58171 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ja hou op schei uit. Ik lees alleen in bed, voor het slapen gaan (en soms 's ochtends vroeg) en heb dan gewoon de pest in dat ik teveel slaap heb. Want dan wil ik verder lezen. Overdag heb ik geen geduld, geen rust genoeg om te lezen.

Ik kan me dan ook echt verheugen op het boek en ga soms zelfs eerder naar bed om verder te lezen!

Alleen prentenboeken lees ik wel overdag, die zijn zo uit.

Dettie

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #58186 door Renate
Ik heb altijd wel veel gelezen, maar over het algemeen lukt het me ook wel om op tijd met een boek te stoppen. Vroeger was het nog erger. Als ik dan op het punt stond om naar bed te gaan, pakte ik een boek om in bed te lezen. Dan ging ik op de leuning van de bank zitten om even in het boek te kijken, waarna ik bleef lezen. Op een gegeven moment zat de leuning van de bank natuurlijk niet zo prettig en dan ging ik op een gemakkelijke stoel zitten, soms tot ik het boek uit had. Tegenwoordig ga ik direct naar bed, als ik bij m'n vader geweest ben.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden