Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57758 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
O dear, als het maar niet zo blijft.

Lees je misschien teveel dezelfde schrijver achter elkaar, dat gaat ook wel eens irriteren?

Liefs

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57761 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik vind hem in het tweede boek al mekkeren, ik heb het nooit uitgekregen.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57767 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
O dat is jammer Marjo, want "Pleun" gaat op het laatst veel dieper, dan het geneuzel in het begin. Die gesprekken met zijn psychiater en zijn zelfanalyse zijn van een heel ander niveau. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je afhaakt in het eerste gedeelte.

Dit derde deel is maar zo'n 220 pagina's en ik ga al naar de 100. Dit lees ik wel uit. Voorlopig is het een voortzetting van het geneuzel, amusant en onbegrijpelijk wat zijn verhouding met andere mensen betreft. En helemaal onbegrijpelijk wat die vriendin bij hem doet blijven. Hij denkt nu alleen maar aan Annelotte. Hij is duidelijk ongelukkig. In "De verzopen katten" was hij nog tevreden met zijn bestaan.

• Renate
12 jaren 4 maanden geleden #57772 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....

berdine schreef : O dat is jammer Marjo, want "Pleun" gaat op het laatst veel dieper, dan het geneuzel in het begin. Die gesprekken met zijn psychiater en zijn zelfanalyse zijn van een heel ander niveau. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je afhaakt in het eerste gedeelte.

Dit derde deel is maar zo'n 220 pagina's en ik ga al naar de 100. Dit lees ik wel uit. Voorlopig is het een voortzetting van het geneuzel, amusant en onbegrijpelijk wat zijn verhouding met andere mensen betreft. En helemaal onbegrijpelijk wat die vriendin bij hem doet blijven. Hij denkt nu alleen maar aan Annelotte. Hij is duidelijk ongelukkig. In "De verzopen katten" was hij nog tevreden met zijn bestaan.

Ik zit me nog steeds af te vragen of het iets voor me is. Voskuil vind ik niet te pruimen, maar wat ik hier over Detlev van Heest heb gelezen maakt me toch wel nieuwsgierig.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57775 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Dat ben ik met je eens: Voskuil is niet te pruimen. Ik was dus best verbaasd dat ik die 'verzopen katten' (deel 1) best leuk vond. Maar ja, deel twee dus weer niet.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57776 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
heee, Voskuil niet te pruimen! Nou jaaa :D

Heerlijk die Bureauboeken, ik keek elke keer uit naar het nieuwe deel

en vond het echt jammer dat het afgelopen was.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden