- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik lees nog altijd even graag Evanovich en dat is pure chicklit, lekker ontspannend en vaak heel grappig Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Inge schreef : Als kind las ik enorm veel. Nu hoor je nog wel eens oproepjes dat kinderen meer buiten moeten spelen, maar mij kregen m'n ouders nauwelijks naar buitenspelen. Ik zat het liefst in een hoekje met een boekje. Toen ik een jaar of 13 was, mocht ik boeken uit de volwassenenbibliotheek lezen, omdat de kinderboeken niets nieuws meer bevatten. Tegenwoordig lees ik minder boeken. Er zijn andere dingen bij gekomen, zoals de krant en natuurlijk internet. Als ik die dingen er bij tel, lees ik eigenlijk nog steeds wel een heel groot deel van de dag.
Soms zou ik ook wel eens een kinderboek willen lezen, maar ja, het staat zo gek om naar de jeugdafdeling in de bibliotheek te gaan. Ik zou bijvoorbeeld best 'Meneer Potters (klopt die naam?) pinguïn' willen lezen, maar ergens vind ik dat toch wat kinderachtig staan.
Ik snuister even goed in de jeugdafdeling. Ik heb zo een paar jaar geleden Lemony Snicket gelezen. Tja, vroeger kwam ik er voor mijn kinderen maar die zijn ondertussen 15 en 19 dus voor hen moet ik er niet meer zijn maar 'k vind het heerlijk om zo tussendoor eens een b of c boek te lezen.Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen