- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Nee, maar ik heb ook geen kinderen, nooit gehad ook. Aan de andere kant is alles in de bibliotheek tegenwoordig zelfbediening, dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat het niet zo'n probleem is. M'n eigen kinderboeken wil ik soms nog wel lezen. Met Tonke Dragt heb ik ook wat minder moeite. Van de Harry Potter boeken heb ik een aantal in het Engels gelezen. Maar een kinderboek van 111 pagina's vind ik toch wel ver gaan. Ik ben ook altijd bang op de indruk die ik maak. Dat is een van de redenen om tijdens vakanties boeken in het Duits te lezen. Ik heb echter ook weinig zin om naar de film te zoeken. Ik lees toch al liever het boek, dan dat ik de film zie.Marjo schreef : Niemand kan aan je neus zien of je leent voor kinderen of voor jezelf (zegt iemand die dan weer niet in haar eentje naar een kinderfilm gaat).
Ik leen gerust kinder- en jeugdboeken. Ik leen chicklits die ik zelf niet lees, of Spaanse boeken, en die taal beheers ik ook niet.
Daar zou ik dus gewoon over heen stappen!!
Nee, maar ik heb ook geen kinderen, nooit gehad ook. Aan de andere kant is alles in de bibliotheek tegenwoordig zelfbediening, dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat het niet zo'n probleem is. M'n eigen kinderboeken wil ik soms nog wel lezen. Met Tonke Dragt heb ik ook wat minder moeite. Van de Harry Potter boeken heb ik een aantal in het Engels gelezen. Maar een kinderboek van 111 pagina's vind ik toch wel ver gaan. Ik ben ook altijd bang op de indruk die ik maak. Dat is een van de redenen om tijdens vakanties boeken in het Duits te lezen. Ik heb echter ook weinig zin om naar de film te zoeken. Ik lees toch al liever het boek, dan dat ik de film zie.Renate schreef : Niemand kan aan je neus zien of je leent voor kinderen of voor jezelf (zegt iemand die dan weer niet in haar eentje naar een kinderfilm gaat).
Ik leen gerust kinder- en jeugdboeken. Ik leen chicklits die ik zelf niet lees, of Spaanse boeken, en die taal beheers ik ook niet.
Daar zou ik dus gewoon over heen stappen!!
Dat staat toch niet zo gek? Je krijgt gewoon je kleine neefje/nichtje/kleinkind te logeren o.i.d. als je je met alle geweld wilt verontschuldigen bij de biebmedewerkster. Of je leest je buurmeisje voor. Ik zou het gewoon doen. Niemand die daar raar van op kijkt. Dat beeld je je maar in.Renate schreef : Soms zou ik ook wel eens een kinderboek willen lezen, maar ja, het staat zo gek om naar de jeugdafdeling in de bibliotheek te gaan. Ik zou bijvoorbeeld best 'Meneer Potters (klopt die naam?) pinguïn' willen lezen, maar ergens vind ik dat toch wat kinderachtig staan.

Het is geen ramp. Nu bezoek ik gewoon dagelijks de website en het forum en lees ik ook wat meer van het forum.Dettie schreef :
Die meldingen van berichten wordt hard aan gewerkt door de host (messagboard) waar het forum bij gestald staat. Dat zal binnenkort wel weer goed komen.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen