Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema april/mei/juni/juli/augustus 2017 - Leestafel let op de kleintjes (kleine uitgeverijen)

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82533 door dettie
Ja bij mij ook Renate, daarom plaatste ik dit citaat ook, omdat ik het wel een frappante uitspraak vond.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

8 jaren 11 maanden geleden #82534 door
Op zich zit er natuurlijk ook wel iets in de uitspraak. Over verdriet en ellende kun je uiteindelijk meer vertellen, dan over vreugde.

Ik bedoel maar: "Alles gaat goed en het leven loopt perfect." is maar een hele korte zin, maar over: "Ik voel me rot." valt zoveel meer te vertellen.

Fijne dagen leveren soms veel dagboekstof op, door alles wat er gebeurt en wat ik doe. Slechte dagen leveren veel stof op, omdat je in dat geval meer schrijft over wat er zich in je hoofd afspeelt.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82536 door marjo
Hadden jullie ook zo gereageerd als het over romans ging?

8 jaren 11 maanden geleden #82537 door
Nou, een roman over gelukkige mensen, bij wie alles in het leven op rolletjes loopt, is volgens mij ook wel snel uit. Daar valt niet zo veel over te vertellen.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82539 door marjo
Raar. Je kan er wel over schrijven, maar niet lezen?

8 jaren 11 maanden geleden #82540 door
Ja, waarom niet? Je kunt er wel over schrijven, maar ik vermoed dat het voor de lezer erg oninteressant wordt.

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden