Ik heb die site met omroephumor eens bezocht, maar bleef lezen.
Een mooie die ik zelf wel eens heb meegemaakt.
Heel lang geleden, was ik met m'n ouders op oudejaar op weg naar m'n tante. Het had flink gesneeuwd en we hadden nog geen trein gezien, toen er ineens werd omgeroepen dat de extra trein naar Rotterdam over enige minuten binnen zou komen. Er kwam naar ik meen inderdaad een trein naar Rotterdam, maar dat was dan ook alles. Even later kwam er een dame de wachtkamer in, die vroeg wanneer er een trein zou komen, waarop ik lachend opmerkte dat de extra trein naar Rotterdam net weg was. De dame voelde zich zeer beledigd en vertrok naar de andere kant van het station, waar helemaal geen wachtkamer was.
Uiteindelijk kwam er ook een trein naar Den Haag Centraal, maar daar ontdekten we dat er helemaal geen treinen richting Utrecht en Arnhem gingen. Dat betekende dat we maar weer naar huis gingen. Dat zouden we met de bus doen, omdat de bussen wel redelijk reden. M'n moeder had appelbeignets gebakken en daar m'n tante 4 kinderen heeft, waren dat er aardig wat. Ze besloot dus een deel van de appelbeignets die ze bij zich had, af te geven bij het ruimte voor de buschauffeurs en toen we later in de bus zaten, werd er omgeroepen dat een aardige dame appelbeignets had gebracht voor de chauffeurs.