Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13511 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Dat is jammer Marjo, maar ik zie het wel vaker op basisscholen, zelfs op de school van mijn eigen kinderen. Het programma voor het hele schooljaar staat vaak al zo vol gepland, dat er geen ruimte meer over blijft voor een keer iets extra's (al is het nog zo belangrijk, zoals lezen en boeken).

Maar... ik gooide laatst een balletje op over het Nationaal Schoolontbijt bij een RT-er van een school in Moordrecht. Zij hebben daar nog nooit aan meegedaan, maar haar team was onmiddelijk enthousiast en volgende week ga ik daar een hele ochtend voorlezen in diverse groepen. "Voor die zakken krentenbollen kunnen wij nog wel zorgen!" was de reactie. Goed hè?

Vandaag heb ik weer een lekker stuk aan de GGC geschreven. Hoofdstuk 3 begint nu aardig vorm te krijgen. Als ik daarmee klaar ben, zal ik weer een tipje van de sluier oplichten. Even geduld dus nog beste lezers!

Groetjes,

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13654 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Brigitte lukt het met de GGC?

Doe jij ook mee aan de voorleesdagen?

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13663 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik ben Brigitte niet, maar ik had begrepen dat ze meedeed. Moest er in ieder geval aan denken toen ik vanmorgen erover las in de krant.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13743 door Brigitte
Hoi, ik ben Brigitte wel en Marjo's antwoord was helemaal goed. :lol:

Ruim een week geleden heb ik voorgelezen op een peuterspeelzaal. Speciaal daarvoor had ik een peuterversie van Joep de poep en Frank stank geschreven om voor te lezen.

Afgelopen dinsdag ging het Nationaal Voorleesontbijt officieel van start. Toen heb ik de hele morgen voorgelezen op basisschool De Achtbaan in Moordrecht. Het was erg leuk. Kinderen en leerkrachten hadden het goed voorbereid met lezen en vragen maken. Er waren versiersels in de klassen en een ontbijtje voor de kinderen. Wat ik vooral bijzonder vond, is dat deze school nooit eerder mee gedaan had en nu naar aanleiding van mijn enthousiasme deze ochtend organisserde. Super!

Op 14 februari zit ik in een jury van een regionale ronde van de Nationale Voorleeswedstrijd. Ik vind het ook altijd weer een eer om daarvoor gevraagd te worden.

Met de GGC gaat het weer lekker. Soms zit ik met schrijven een beetje op een dood punt. Zeker als ik het dan ook nog heel druk heb met ander werk. Maar er zijn intussen al vier hoofdstukken af.

Nieuwsgierig geworden?

Groetjes,

Brigitte

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14004 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En? Hoe was het 14 februari?

En hoe gaat het met GGC? Wil de inspiratie komen of zit het even tegen?

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14158 door Brigitte
:lol: 14 februari was erg leuk. Prettige jury. De keuze van de winnaar was dit jaar wel heel moeilijk, omdat er eigenlijk vier zeer goede voorlezers tussen zaten en er mochten er maar twee door naar de kwartfinale. Toch moet je dan met elkaar de knoop doorhakken.

Binnenkort hoop ik even tijd vrij te kunnen maken om er een stukje over op mijn site te zetten. Die is trouwens verder helemaal af, dus belangstellenden kunnen een kijkje nemen op: www.brigittebosman.nl

Met de GGC ging het afgelopen tijd lekker. Ik zit nu weer helemaal in het verhaal. Hoofdstuk 5 is af, dus hopelijk volgende week nog een beetje tijd voor hoofdstuk 6. De meiden van de Geheime Griezelclub hebben een griezelkist gemaakt. Die is nu een keer voor elkaar verstopt. Maar waar gaat de volgende hem verbergen? Naar welke enge plek moeten de clubleden? En durven ze dat wel? De spanning stijgt!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,

Brigitte

Tijd voor maken pagina: 0.498 seconden