Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12958 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja dat kan ook inge, een struik dat in het donker net een beest lijkt. Eng geritsel horen en het blijkt een egeltje. Of het gaat ineens héél hard te regenen en dan moeten ze schuilen onder een boom en blijkt er een man bij hun te komen staan, die ze héél eng vinden...

Of ze vinden een hol en denken dat daar een eng beest in zit.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13079 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
:D Allereerst de allerbeste wensen voor jullie allemaal! Dat 2007 maar een heel goed jaar mag worden, met gezondheid en wensen die uitkomen.

Wat hebben jullie je fantasie laten werken zeg! Ik zal alle ideeën op een rijtje zetten en in dit hoofdstuk de meest bruikbare uitwerken.

Aan verder schrijven kom ik hopelijk in de loop van deze week weer toe. Op dit moment liggen er even enkele andere (schrijf-)werkzaamheden te wachten en laat mijn gezondheid me een beetje in de steek. Niets ernstig, maar wel ongemakkelijk. Straks duik ik nog een half uurtje op de bank voor de kindertjes weer uit school komen. Maar de ideeën zijn er en daarmee gaan we aan de slag!

Groetjes,

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13080 door dettie
ha Brigitte,

Leuk dat je je weer meldt. En jij ook de allerbeste wensen natuurlijk én Beterschap!

Dettie

(voorheen bernadet)

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13299 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Een drukke week gehad. Op de school van onze kinderen was een stagiare die een opdracht voor de Pabo moest doen. Ik werd gevraagd voor een schrijversbezoek in de kleuterklas.

We hebben met de kinderen wintertekeningen gemaakt, ik heb wat (eenvoudige) dingen over het schrijven verteld, boeken laten zien en de kinderen laten vertellen.

Met de hele klas hebben we zo een prentenboek over een sneeuwpop gemaakt. Ze mochten om beurten vertellen wat ze zelf getekend of geschilderd hadden. Dat schreef ik op en nam ik mee naar huis, samen met de tekeningen. Daar heb ik de tekeningen geordend, tekstblokjes gemaakt en een verhaallijn bedacht waar alles weer een beetje in paste.

Afgelopen dagen heb ik het verhaal geschreven en uitgeprint. De tekeningen zijn nu met tekst een echt prentenboek geworden, waaruit nog vaker gelezen kan worden in de klas.

Begin van het verhaal:

Het was midden in de winter en ijzig koud...

Groetjes,

Brigitte

Ps. Na het weekeind gaan we verder met het verhaal van de GGC!
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13317 door dettie
Het klinkt allemaal erg leuk Brigitte!

En ik wacht vol spanning af wat betreft de GGC!

Groetjes

Dettie

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13322 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik moet je helaas melden dat er op de school waar ik met boeken bezig ben, niets van de grond gaat komen. Ze hebben het al veel te druk met allerlei dingen, is het antwoord..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden