Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12760 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En, en en lukt het met de GGC? Wordt het lekker griezelen?

Nou wist ik nog wat te vragen en ben het ineens kwijt... :(

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12767 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
Het tweede hoofdstuk is ook klaar en ik heb een begin gemaakt aan het derde. Voor dit jaar is dat denk ik even genoeg. Ik ga de kerstdagen gebruiken om inspiratie op te doen en mijn rust te nemen. In januari gaat het verhaal weer verder.

Misschien aardig voor de lezers van dit forum voor de feestdagen:

Vier meiden hebben een club, hebben daar een naam voor bedacht en weten wat ze met de club willen doen. Ze maken een geheime griezelkist en gaan die voor elkaar verstoppen. Als eerste is Puck aan de beurt. Ze heeft een goede verstopplek bedacht in het bos, niet ver van haar huis. Ze maakt een routebeschrijving voor de anderen, die 's avonds in het donker het kistje moeten gaan zoeken.

Wat kan er voor griezeligs gebeuren tijdens hun zoektocht in het bos?

Natuurlijk heb ik zelf al aardig wat ideeën, maar jullie mogen ook meedoen aan dit verhaal.

Gebruik je fantasie voor wie dat leuk vindt en daar zin in heeft. De meest bruikbare ideeën zullen in januari in het manuscript van mijn nieuwste boek, de GGC, een plaatsje krijgen!

Fijne dagen en een fantastisch en inspirerend 2007!

Doe mee! Reageer! Schrijf je ideeën op dit forum!

Groetjes van Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12768 door dettie
Ooooooo wat leeeeeeeeeeuk is dit!

Ik ga vreselijk lopen broeden!

Jij ook heel fijne, gezellige dagen Brigitte en een heel goed en gezond 2007!

Bernadet

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden - 19 jaren 6 maanden geleden #12900 door dettie

Wat kan er voor griezeligs gebeuren tijdens hun zoektocht in het bos?

Heb ik de hele tijd lopen bedenken wat er in die doos kan zitten en helemaal over deze regel heen gelezen.

Ik dacht aan de haak van kapitein haak in die doos, zo gauw ze die pakten/aanraakten zaten ze op een schip vol met griezelige kapers.

Maar dat is niet de vraag.

De andere meid kan gaan lopen spoken in het bos..

In een boom klimmen en dan als de zoekers eraan komen een zaklantaarn in haar mond doen, ziet er heel eng uit... Zien ze ineens een verlicht hoofd.

Of iets met lichtgevende verf maken (maskers, beesten) en die langs de route in het bos, in struiken zetten.

Ik broed nog even verder..

Bernadet
Laatst bewerkt 19 jaren 6 maanden geleden doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12901 door dettie
Of een touw spannen waar zeker een over struikelt en dan komt er engelenhaar naar beneden. (weten kinderen wat engelenhaar is?)

Of dat er door dat touw een bandje start met enge geluiden...

Of dat door dat touw die met lichtgevende verf geschilderde dingen omhoog komen...

Bernadet

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12904 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Amai Bernadet, jij bent goed op dreef....

Ik bedacht gewoon hoe eng het is in het bos als het donker is. Geluiden waar je overdag niet op let, vormen die je pas ziet in het donker met een zaklantaarn, bewegingen waar je overdag niet op let maar in het donker opvallen,....

'k zou het jammer vinden als vrienden in hetzelfde clubje elkaar gaan plagen met "grappen" uit te halen tijdens de speurtocht naar de kist. Het clubje zou niet lang bestaan medunkt.

Tja, is enkel mijn mening hé, ik ben dan ook geen verhalenschrijfster, niet genoeg fantasie op dat gebied.

Inge

Ps. Allemaal een gelukkig nieuwjaar. Mogen al julie wensen en dromen uitkomen en wat nog belangrijker is: dat jullie vooral gezond blijven in het nieuwe jaar.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden