Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Schrijfster Brigitte Bosman op dit forum!!

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12683 door Brigitte
Beantwoord door Brigitte in topic Re: bericht
We doe je veel voor mij Marjo! Het geeft niet hoor, ik heb het afgelopen maanden ongelofelijk druk gehad met boekenmarkt, boekenbeurs, kinderboekenweek en presentaties. Ik heb een aantal journalisten over de vloer gehad en ben geïnterviewd voor de radio. Vervolgens moest ik nog lesgeven voor de laatste schrijfcursus in de bibliotheek en had ik een aantal deadlines te halen. Zoals je hoort: het is wel fijn dat het nu weer even iets rustiger is.

Je mag het gerust even zo laten hoor. Die afspraken lopen vanzelf wel weer, zo gaat dat eigenlijk telkens.

Het is alleen wel leuk om te blijven bedenken wat je als schrijver met de boeken zou kunnen doen. En ik vind het dus erg leuk dat jullie daarover met mij mee denken. Super!

Brigitte
Laatst bewerkt doorBrigitte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12684 door Brigitte
Ja het begin, dat moet altijd even 'pakken'. Maar dat gebeurde dus gisteren gelijk al, nadat ik in bed was gestapt. Met die eerste alinea kan ik dan de volgende dag aan de slag. Intussen is het eerste hoofdstuk af.

Laatste zin?

Puck voelt zich lekker. Haar club. Ze heeft het allemaal zelf bedacht. En al haar vriendinnen komen. En al haar vriendinnen doen ook mee. Een geheime club. Volgende week op zolder. Ze denkt aan haar vriendinnen…

Wordt vervolgd...

Brigitte

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12686 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
O getver wat maak je me nieuwsgierig! Wel heel leuk de geboorte van een boek mee te maken!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12687 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat vind ik nou ook..en al meteen een laatste zin! Dan ga ik meteen fantaseren..wat zou er tussen in gebeuren?

Leuk Brigitte, dat je ons laat meegenieten!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12688 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
ja, dit vind ik nu ook erg prettig om te volgen. een eigen club... daar was ik ook zo gek op vroeger! we hadden er op school ook eentje met eigen teksten op liedjes van kinderen voor kinderen om onszelf voor te stellen. oooh, wat is dit leuk... ik ben benieuwd!

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12689 door Brigitte
Deze laatste zin die ik jullie gaf, is dus de laatste zin van het eerste hoofdstuk, maar dat was misschien wel duidelijk?

Morgenochtend probeer ik weer verder te schrijven en een begin te maken met hoofdstuk twee. Ik hou jullie op de hoogte.

O ja, dit mogen jullie al weten. De geheime club wordt gevormd door vier meiden: Puck, Bloem, Amber en Lotte. Waarom ze een club beginnen, verklap ik niet. Het moet in ieder geval wel een geheime club worden...

Morgen verder!!

(kunnen jullie nog slapen?)

Brigitte

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden