Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Erik Menkveld: Het grote zwijgen (samenleesb feb/maart 2012)

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44073 door marjo
Je kunt gewoon niet alles vermelden, dus maak een keuze. Die keuze is dan weer tekenend voor de manier waarop jij het boek ziet!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44077 door WilV
Ik wordt wel nieuwsgierig zo zachtjes aan, Irene is al de tweede die na het lezen aankoop overweegt.

Het boek komt snel mijn kant op hoorde ikvandaag, maar gaat denk ik nog even duren voor ik het ga lezen, dus als jullie discussieren willen, wacht niet op mij, en ga jullie gang. Dan sluit ik me er ter zijner tijd wel bij aan.

Willeke

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44133 door Annemarie
Het boek is opgehaald bij de bieb en ligt klaar om gelezen te worden evenals het spannende samenleesboek. Maar.....ik kom er nog niet aan toe.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44217 door dettie
Mijn verslag staat eindelijk op de site. Ik vond het moeilijk omdat ik eigenlijk zoveel wil vertellen over het boek maar ook niet teveel wil prijsgeven.

Bedankt Marjo dat je een beetje aandrong op lezen want ik vind het een van de mooiste boeken die ik in tijden gelezen heb.

Hier staat het verslag www.leestafel.info/erik-menkveld

Dettie

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44242 door marjo
Ik merk wel vaker dat jullie veel meer van het verhaal vertellen dan ik dat doe. Niet erg in dit geval, want ik beleefde het boek weer opnieuw zonder het zelf te hoeven lezen!

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44246 door dettie
En dan heb ik me nog érg ingehouden want er is eigenlijk veel en veel meer te vertellen.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.527 seconden