Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jonathan Franzen - De correcties

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6045 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Mooi verslag Bernadet...

Ik ben op de helft nu maar ben even gestopt..het is inderdaad niet een boek wat makkelijk leest,

maar ik ga zeker weer verder.

groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden - 20 jaren 5 maanden geleden #6048 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik ben het alleen niet met je eens Bernadet dat het stuk over het medicijn overbodig is. Het is het ultieme correctiemiddel. Dè correctie dus. Het is wel saai, dat stuk..
Laatst bewerkt 20 jaren 5 maanden geleden doormarjo.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6049 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ach ja natuurlijk! Daar heb je gelijk in. Ik begreep niet zo goed waarom dat allemaal zo uitgelicht moest worden maar inderdaad, het ultieme correctiemiddel!
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6050 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Hum, dat geneesmiddel is inderdaad de ultime correctie maar ik zag nog iets meer. Inderdaad Bernadet, alles moet beter, groter, frisser, gezonder..... En dan geeft die jonge dokter zonder echt iets te vragen en "wondermiddel". Tja, eigenlijk kun je dat tegenover de geneeskunde ook een correctie noemen. Misschien moeten ze vanuit de geneeskunde niet alles met pilletjes willen oplossen.

Zo had ik het nog niet bekeken.

Wat het cijfer betreft. Op het eerste zicht had ik het een 8 gegeven. Maar het is een boek dat een beetje moet "bezinken". Er gebeurd inderdaad zoveel dat je het niet in 1 keer kunt bevatten. Eingenlijk een boek dat je meerdere keren moet lezen om alles te kunnen een plaats geven.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6053 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Twee keer is wel genoeg voor mij. Als het nu alleen om het stuk van Enid en Alfred ging had ik er geen moeite mee, maar die kinderen, die hebben een manier van zijn waar ik me niet nog eens in wil verdiepen..mager zeventje hoor..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6054 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Tja, elk zijn mening hé :lol: Ik vond juist de verhalen van de kinderen "boeiender". Het gezaag van Enid was ik nogal gauw moe. De dementie van Alfred zeurde maar door...... :?

Gary vond ik onsympathiek, Denise een meisje op de dool en Chip...... Een tja, exentriekeling?????????

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden