Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paul Baeten Gronda - Nemen wij dan samen afscheid van de liefde

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31333 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Marjo schreef : Nu heb ik net een recensie gelezen die het boek humoristisch noemt, 'om te lachen'. Nou als ik het ergens niet mee eens ben!!!

Er zit humor in ja, maar die brengt nog geen glimlach teweeg te midden van al deze ellende.

Ja, ik vond er ook humor in zitten en ik vond het boek kennelijk niet zo somber als jij het vindt, ondanks het einde.

De broer met de cavia's en die moeder met die nieuwe vriend... ja, dat vond ik wel grappig geschreven. Het was humor om overeind te blijven en soms was die humor gewoon leuk. (vind ik)

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31343 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik vind dat verhaal over die cavia's niet leuk. Als er zo gesold wordt met dieren, daar kan ik niet om lachen.

Die moeder, ja, ok, dat is dan een typetje, maar ook haar vind ik meer om te beklagen dan dat ik dat humoristisch vind.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31345 door dettie
Nee het verhaal zelf is ook niet leuk of om te lachen, de cavia's ook niet, en die moeder is natuurlijk ook triest maar het is de manier waarop het beschreven is. Ik moet toch wel lachen hoe die moeder soms kan reageren, zoals in een geel T-shirt lopen bewijst dat je stiekem een racist was. En zo werden er nog wel meer dingen met humor verteld.

Dettie

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31357 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik denk zo dat wij een heel ander gevoel van humor hebben. Ik ben nu aan het lezen in 'Smartlap'. Dàt vind ik dus een leuk humoristisch boek.

Ik heb jouw verslag nog niet gelezen, maar ik denk zo dat jij dit minder waardeert.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31358 door dettie
Dat kan dan nog wel eens verrassing worden Marjo! :D

Dettie

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31489 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
hmmm, ik denk dat dit boek mij helemaal niet gaat bevallen, als ik dit zo lees. Dat opgefokte, opgewekte leuke-jongenstoontje....Het lijkt dat boek van Vandecasteele wel.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Tijd voor maken pagina: 0.611 seconden