Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2538 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Van mij verwacht je geen antwoord...ik geeft oe trouwens dat ik af en toe ook de draad kwijt was, maar dat kwam wel weer goed. Het eigenlijk alleen maar een liefdesverhaal, zoek er niet teveel achter. (vind ik)
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2541 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ik ben inmiddels op blz. 200,

en ik weet het nog steeds niet...aan de ene kant ben ik soms de draad behoorlijk kwijt..vooral als Henri naar de toekomst reist, of al is geweest ofzoiets,

aan de andere kant blijf ik toch wel behoorlijk doorlezen.

ik weet het niet.

Henri komt inderdaad niet altijd sympatihiek over, al hoeft dat op zich geen bezwaar te zijn natuurlijk, kan ook juist heel intressant zijn.

En ik zit er inderdaad ook van alles achter te zoeken..zit van alles te onderstepen op zoek naar dieper liggende bedoelingen en filesofieen etc,

maar die zijn er dus volgens jouw helemaal niet Marjo??

groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2542 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik heb heel erg de neiging om met een briefje erbij te gaan zitten om te kijken of het wel klopt allemaal. Opvallend vind ik dat hij tijdreist in de tijd dat hij zélf leeft. Hij gaat niet naar de middeleeuwen of zo.

Ook vraag ik me af hoe Clare weet dat hij de ene keer in het heden is en de andere keer 'op bezoek' is. Buiten het ouder worden dan, dan kan ze het aan zijn grijzende haar zien. Zou ze dat door de datum weten?

Toch nog maar eens verder puzzelen. Het blijft inderdaad wel een verhaal dat je verder wilt lezen.

Bernadet

(nu op blz 279)
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2545 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat raadsel van Clare wordt opgelost. Dit boek is nu al twee keer in een engelstalige groep besproken, en tot nu toe heeft nog niemand iets "literairs" er uit gehaald. Er wordt doorgefantaseerd over dat fenomeen van tijdreizen, maar verder beschouwt iedereen net als ik dit boek als een gewone gezellige roman.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2546 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Oke, dat scheelt, dank je wel..dan hoef ik daar mijn hersenen niet over te pijnigen.

Lees ik het als een gewone gezellige roman.

groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #2557 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ben nu op blz. 425. Tot nu toe blijven er nog steeds vragen oprijzen maar misschien komt het nog.

Ik begrijp niet zo goed dat hij de ene keer zich wel dingen herinnert en de andere keer weet hij het niet. Als hij 'terugkomt' weet hij wel waar hij geweest is. Maar bij andere dingen wordt er gezegd dat hij het nog niet meegemaakt heeft. Ik bedoel hiermee niet dingen die in de toekomst nog moeten gebeuren. Ik snap er af en toe niets van.

Snap jij het Wil?

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden