Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30740 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
En ik leg het debuut "voyeur" van Naima Albdiouni aan de kant. Vééééééél te veel personages, anderstalige tussenzinnen die lang niet allemaal verklaard worden, het is hutsepot in mijn hoofd! Dan maar liever wat anders.

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31021 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik leg ook een debuut weg. Ik hoop maar dat je een geen verslag verwachtte, Dettie, want ik vind er echt helemaal niets aan. Het is het boek van Ruben van Luijk 'Groen'. Het verhaal staat me niet aan, en als ik dan ook nog fouten zie, dan heb ik het snel gehad.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31022 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hè jammer Marjo dat je het niets vindt, maar ik was er al bang voor. Er gebeurt weinig en daar ben jij nooit echt gek op.

Ik vond het een erg leuk verhaal en hoopte stiekem toch dat jij dat ook zou vinden.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31024 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Je hoopte toch op een verslag dus..tja. Verhalen over liefde zijn niets voor mij, zeker niet als het een puberachtige liefde is als in dit boek.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31025 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee hoor ik hoopte niet op een verslag, je maakt al zoveel verslagen, maar was wel benieuwd hoe jij het zou vinden.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden - 16 jaren 6 maanden geleden #31263 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ik ben gestopt met Vreemd land van Jhumpa Lahiri. Ik heb zo'n 14 dagen over 100 blz. gedaan. Zo sàài! En - dit is lachen :D :D :D - bij "hoofdstuk" 3 kwam ik erachter dat er helemaal geen hoofdstukken zijn! Het zijn verhalen! Met het tweede verhaal heb ik dat helemaal niet gemerkt! Zo weinig verschilde het van het eerste. Ik dacht dat het tweede een herinnering was van de hoofdpersoon van het eerste verhaal aan haar jeugd. Er zat ook geen eind aan de verhalen, ze hielden gewoon op. Dus daar had ik het ook al niet aan gezien. :?

Ik vond het helemaal niet boeiend. Het is een eindeloze opsomming van wat er allemaal gebeurde in de levens van hoofdpersonen. Daarbij ook niet mooi geschreven, dus toen ik me tevergeefs probeerde in te leven in het derde saaie verhaal, heb ik er de brui aan gegeven. :?
Laatst bewerkt 16 jaren 6 maanden geleden doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden