Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #34998 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Jij hebt het door! Dit kan ik jongeren die 'het dunste boekje dat u heeft' komen lenen, nooit aan hun verstand brengen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35062 door marjo
Ik was bezig in het boek van Hans Hogenkamp "dingen die op liefde lijken' Tot een pagina of zestig ben ik gekomen, maar er lijkt echt niets anders te komen dan 'gezeur' over dat meisje en hoe de relatie stuk liep. Willeke en Dettie zouden wel begrijpen waarom ik het dicht sla. Ik vind het echt niks..

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35064 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
haha ik hoor je mopperen. Ja ik begrijp het.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35543 door marjo
En nu heb ik een boek van Arturo Perez-Reverte weggelegd. De club Dumas heet het, en behalve dat het verhaal mij niet boeit vind ik het ook niet prettig geschreven.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35547 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Per hoofd van de bevolking kopen Nederlanders meer boeken van Carlos Ruiz Zafón dan welk ander volk ook. Des te vreemder is het daarom dat Nederland zo ongeveer het enige land is waar zijn voorbeeld Arturo Pérez-Reverte (Murcia, 1951) nauwelijks een voet aan de grond heeft gekregen. Aan de inspanningen van diens voormalige uitgever heeft dat niet gelegen: de Prom liet de afgelopen vijftien jaar maar liefst zeven boeken van Pérez-Reverte vertalen, waaronder Het paneel van Vlaanderen, De club Dumas en Het trommelvel. Overal verkochten deze romans als een tierelier, behalve in Nederland.

Je bent dus niet de enige Marjo

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35548 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Als ik alleen op de titels moest afgaan koos ik ook eerder "De schaduw van de wind" dan de titels die je noemt.

Het kan ook aan de vertaling liggen. Weet je of bij "overal" ook België is inbegrepen? Of het omslag. Veel mensen kiezen voor het uiterlijk.
Laatst bewerkt doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.553 seconden