Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #28318 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb het boek Solo van Jill Mansell (in de Engelstalige versie) al na 35 bladzijden aan de kant gelegd. Veel geneuzel en onsympathieke karakters; ik had geen zin de resterende ruim 600 pagina's :lol: .
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #28319 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ben nu in zo'n debuutboek bezig Joanazinha. Ook veel geneuzel.

Een soort chicklit, héél veel merken en winkels worden genoemd die mij totaal niets zeggen, weet ook niet of die merken voor schoenen of kleding staat enz. Maar ja recensieboek he, dus stug verder lezen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #28320 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Dettie schreef : Ik ben nu in zo'n debuutboek bezig Joanazinha. Ook veel geneuzel.

Een soort chicklit, héél veel merken en winkels worden genoemd die mij totaal niets zeggen, weet ook niet of die merken voor schoenen of kleding staat enz. Maar ja recensieboek he, dus stug verder lezen.

Dettie

Ja, dat vind ik het enige moeilijke aan recensieboeken: als je het niet leuk vindt moet je toch doorlezen. :? Maar eerlijk is eerlijk: dat komt niet zo heel veel voor; gelukkig 'kies' ik blijkbaar van te voren redelijk goed uit. :lol:
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
17 jaren 3 weken geleden #28711 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
E.R Frank: America: een boek uit de serie Uit de USA. Wéér zo'n tiener die zichzelf wat aan wil doen omdat hij een slechte jeugd heeft gehad. Klinkt cynisch, maar ik hoef het even niet nog een keer te lezen.

En 'in het huis van de dichter' van Jan Brokken. Over een Russische pianist die ooit naar Nederland vluchtte. Fictieve non-fictie zeg maar. Niet mijn boek.

Dat ruimt lekker op..
Laatst bewerkt doormarjo.

17 jaren 3 weken geleden #28714 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Atte Jongsta: Het Huis M.

Ik ben toch tot 200 pagina's gekomen, (van de 350) want het begin is behoorlijk origineel en geestig: daarna wordt het toch te veel van steeds absurder wordende gebeurtenissen die niet meer verrrassen. Jammer dat Jongstra niet wat eerder stopte.

Pieter

Lees meer
17 jaren 2 dagen geleden #28938 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Vanmiddag heb ik me beziggehouden met het beroemde/beruchte boek van de nieuwkomer Jonathan Littell: De welwillenden

Ik lees niet verder, en dat is niet vanwege zijn stijl, want die vind ik prima. Het lees vlot, en hij vertelt duidelijk. Maar dat is het dus: hij vertelt echt alles, over 'zijn' leven als SS-officier. En gatver, dat wil ik dus niet lezen. Hoe mooi het boek misschien ook is.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.504 seconden