Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47121 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou jij kunt vooruit!

Ik heb net "Rode hond, rode hond" van Patrick Lane uit. Inktzwart verhaal over het leven in een schraal, troosteloos gebied in Amerika, vol woorden als "zieltogend", "bouwvallig" en "verpieterd". De mensen kunnen zich amper in leven houden. Gewelddadige, drankzuchtige mannen en moedeloze vrouwen. Maar man, man, wat mooi geschreven!

ik ga nu beginnen in "De vrouwen van Baba Segi" van Lola Shoneyin, over een polygame familie in Nigeria, waar de komst van een vierde vrouw veel beroering veroorzaakt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47122 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Hee die laatste ben ik wel benieuwd naar. meld je nog hoe je dat boek vindt berdine?

Op Renates boeken weet ik niet zo goed te reageren omdat ik geen thrillers lees. Lindell heeft wel een goed naam in de thrillerwereld heb ik begrepen.

Maar... Ilja Gort, het Merlot mysterie heb ik gelezen! en het is echt een enorm leuk boek. Ik heb er van genoten toentertijd. Hopelijk vind jij het ook wat Renate.

Douglas Adams staat op mijn lijst om ooit nog eens te lezen. Maar ja zoveel boeken, zo weinig tijd hè.

Dettie

• Renate
13 jaren 10 maanden geleden #47123 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tja, ik ben dol op thrillers. Ik zou graag The Killing in boekvorm zien. Om iedere avond een uur naar een thriller op TV te kijken, vind ik wat te veel werk. Ik lees liever, dan kan ik m'n eigen tempo bepalen.

In een ver verleden, toen Ilja Gort nog in de muziek actief was, heb ik wel eens bij hem gesolliciteerd. De afwijzingsbrief zal ik nog wel ergens hebben.

De boeken van Berdine trekken me ook wel.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47200 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Momenteel lees ik.....
Hartmann von Aue, Iwein

<t>Lezer100</t>

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47202 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : dat vind ik zo'n enge titel... brrrr elke keer als ik die titel lees zie ik allemaal heel akelige beelden....

Dettie alias griezelaar

Hahaha! En ik moest gelijk aan jou denken toen ik het boek oppakte. Het is inderdaad echt helemaal niks voor jou :D .

Ik ben trouwens nog steeds in het boek bezig; sterker nog - ben nog geen bladzijde verder gekomen deze week :x . Ik hoop echt dit weekend weer wat meer leestijd te hebben. De afgelopen dagen druk geweest en 's avonds geen zin (ieeeks; dat overkomt me nooit!) of eerder gezegd geen concentratie om te lezen..... Eens kijken of daar de komende dagen wat verandering in gebracht kan worden.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47221 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Joanazinha schreef : dat vind ik zo'n enge titel... brrrr elke keer als ik die titel lees zie ik allemaal heel akelige beelden....

Dettie alias griezelaar

Hahaha! En ik moest gelijk aan jou denken toen ik het boek oppakte. Het is inderdaad echt helemaal niks voor jou :D .

Ik ben trouwens nog steeds in het boek bezig; sterker nog - ben nog geen bladzijde verder gekomen deze week :x . Ik hoop echt dit weekend weer wat meer leestijd te hebben. De afgelopen dagen druk geweest en 's avonds geen zin (ieeeks; dat overkomt me nooit!) of eerder gezegd geen concentratie om te lezen..... Eens kijken of daar de komende dagen wat verandering in gebracht kan worden.

ja lach jij maar! Mijn wraak zal zoet zijn gnagna

Maar eerst moet je weer leeszin krijgen want niet lezen! Nou jaaaa....dat is echt helemaal niets voor jou!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.507 seconden