Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

• Renate
13 jaren 11 maanden geleden #46662 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....
Aangezien m'n computer momenteel gerepareerd wordt en ik alleen nog een netbook tot m'n beschikking heb, lees ik tamelijk veel.

Die Weiße Rose heb ik uit. Soms vond ik het wel een soort heiligenleven. Zeker als je getuigenissen leest van mensen uit de gevangenis, die stellen dat ze rustig hun dood tegemoet gingen en dat Hans Scholl stelde dat z'n taak op aarde volbracht was.

Inmiddels heb ik een paar thrillers uit:

Kellerman, Faye De Mercedes-moord

Kepler, Lars Hypnose

En nu ben ik bezig in de derde thriller:

Östlundh, Håkan De vrouw die wilde afrekenen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46663 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Renate schreef : Aangezien m'n computer momenteel gerepareerd wordt en ik alleen nog een netbook tot m'n beschikking heb, lees ik tamelijk veel.

Gelukkig dat je nog een netbook hebt, moet er niet aan denken geen computer te hebben.

Grappig dat iedereen ineens aan de thrillers gaat. Het lijkt wel of thrillers vakantieboeken zijn.

Dettie

• Renate
13 jaren 11 maanden geleden #46664 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Aangezien m'n computer momenteel gerepareerd wordt en ik alleen nog een netbook tot m'n beschikking heb, lees ik tamelijk veel.

Gelukkig dat je nog een netbook hebt, moet er niet aan denken geen computer te hebben.

Grappig dat iedereen ineens aan de thrillers gaat. Het lijkt wel of thrillers vakantieboeken zijn.

Dettie
Ik lees eigenlijk altijd veel thrillers. Die worden tegenwoordig ook steeds dikker, waardoor m'n vader ze steeds minder leest.

Ik moet er ook niet echt aan denken om zonder computer te zitten. Maar m'n netbook is niet overal even geschikt voor. Ik heb geprobeerd m'n grote beeldscherm er op aan te sluiten, maar dat lukte niet echt. En om intensief te internetten op m'n netboork, zie ik ook niet zitten. Ik houd me dus meer bezig met het lezen van boeken.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46682 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Momenteel lees ik.....
Robert Jordan, Het rad des tijds 10 (Viersprong van de schemer)

<t>Lezer100</t>

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46692 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees nu: Sneeuwwitje moet sterven van Nele Neuhaus. Laatste boek van de stapel die ik van de bieb had meegenomen voor de vakantieperiode.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46693 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
nou je hebt je vakantie goed besteed zo te zien.

leuk hoor.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden