Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46285 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik weet het even niet. De opwindvogelkronieken van Murakami : boekenlegger ligt bij het derde deel (bladzijde 477>>>dus nog ruim 400 (!!!) bladzijden te gaan). Op het nachtkastje ligt een flutromannetje: Nora Roberts: Geluk als besluit (deel 4 van het Bruidenkwartet), leest 's-avonds of 's-nachts wel lekker weg...

Tips zijn welkom, niet al te dik en niet al te zwaar!

groetjes, irene

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46287 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tip, tip, tip

De filmvertelster van Hernán Rivera Letelier 95 pagina's schitterend verhaal, klein boekje en niet al te zwaar qua verhaal

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46288 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tip: De Gebroeders Sisters van Patrick DeWitt.

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46300 door irene
Dank voor de tips dames, kan alleen niet naar de bieb of naar de boekwinkel....huisarrest vanwege een renovatie, en dat al gedurende twee weken.

Het is een boek geworden uit mijn rijkgevulde boekenkast, waarvan er nog héél héél véél boeken gelezen moeten worden.

De buurman van J.J. Voskuil, een heerlijk literair verantwoord prietpraat boek. Op en top genieten!

groetjes, irene

• Renate
14 jaren 5 dagen geleden #46379 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Momenteel lees ik.....

irene schreef : Dank voor de tips dames, kan alleen niet naar de bieb of naar de boekwinkel....huisarrest vanwege een renovatie, en dat al gedurende twee weken.

Het is een boek geworden uit mijn rijkgevulde boekenkast, waarvan er nog héél héél véél boeken gelezen moeten worden.

De buurman van J.J. Voskuil, een heerlijk literair verantwoord prietpraat boek. Op en top genieten!

groetjes, irene

Voskuil, vreselijk. Ik ben verschillende keren in boeken van hem begonnen, omdat m'n vader er zo van gecharmeerd is, maar ik vind het vreselijk geleuter van ongelofelijk onsympathieke mensen.

In de vakantie een Duitse thriller gelezen en in een andere begonnen. Het eerste speelde zich in Duitsland af en dit boek speelt in Zweden. Beide boeken zijn wel in het Duits. Als ik naar Duitsland ga, neem ik altijd boeken in het Duits mee. Ik heb ook nog een derde Duits boek, maar daar moet ik nog in beginnen. Dat is Inge Scholl - Die Weisse Rose.

Lees meer
14 jaren 2 dagen geleden #46444 door irene
renate schreef:

Voskuil, vreselijk.

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb me kostelijk vermaakt met het gesteggel tussen Nicolien en Maarten en hun omgang met de buren.

Het boek was binnen een dag al uit!

Momenteel Grijze zielen van Philippe Claudel uit de kast geplukt, stond daar ook al een jaar of zes ongelezen...

groetjes, irene

Tijd voor maken pagina: 0.541 seconden