Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87433 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nou je gaat lekker Inge :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87434 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

Dettie schreef : Nou je gaat lekker Inge :D

Dettie

Inderdaad :) volgende week maar weer naar de bib.

Hier ligt behalve die 2 enkel nog "Mazzeltov" te wachten maar die wil ik pas september lezen omdat we in oktober naar een lezing gaan van de schrijfster en ik dan graag het boek nog goed in mijn hoofd heb. En Nico is het boek nog aan het lezen dus.... :D

7 jaren 10 maanden geleden #87435 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
De bieb, daar moet ik ook weer eens heen. Er ligt nog leesvoer genoeg, in de vorm van bespreekboeken en wat lichte boekjes gebaseerd op de serie CSI: Crime Scene Investigation, maar m'n andere bibliotheekboeken moeten worden teruggebracht en dan zal ik toch ook wel weer wat nieuw leesvoer meenemen.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87436 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....

Renate schreef : De bieb, daar moet ik ook weer eens heen. Er ligt nog leesvoer genoeg, in de vorm van bespreekboeken en wat lichte boekjes gebaseerd op de serie CSI: Crime Scene Investigation, maar m'n andere bibliotheekboeken moeten worden teruggebracht en dan zal ik toch ook wel weer wat nieuw leesvoer meenemen.

Ik kan de bib niet binnengaan en buitenkomen zonder boeken :) vroeger ook geen boekwinkel :) maar bij het verhuizen heb ik hele dozen boeken naar de kringloop gebracht en nu staan mijn boeken in 1 kast. Iedere keer dat ik een boek koop moet er een uit die kast om plaats te maken voor het nieuwe boek en omdat het nu vooral mijn lievelingsboeken zijn die nog in de kast staan heb ik een stok achter de deur als ik me laat verleiden tot het kopen van boeken. Ik heb dit jaar nog maar 1 boek gekocht en dat is Mazzeltov. Dat heb ik gekocht omdat Nico het ook wilde lezen en dat een maand uitleentijd dan wat kort is. Maar er is nog geen boek uit de kast gegaan want na oktober denk ik het boek op reis te laten gaan.

Zijn het mooie reeksen van CSI? Ik ken de reeks van televisie maar er zijn zoveel reeksen daarover NCIS, CSI miami, CSI New York, CSI LA, CSI Cyber,..... Zijn die boeken dan gebaseerd op de serie of de serie op de boeken?

7 jaren 10 maanden geleden #87438 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Geen boeken meenemen uit de bibliotheek lukt mij ook niet. Bij boekwinkels heb ik dat probleem minder. Ik zie vaak genoeg interessants, maar dan hangt er een prijskaartje aan en dan denk ik: "wil ik dat uitgeven, als ik het boek ook kan lenen."

Zelfs bij CD-winkels ga ik regelmatig zonder iets te kopen naar buiten.

De kans dat ik van een vakantie in Duitsland terugkom zonder CD's is een stuk kleiner. En in deze vakantie heb ik ook nog een boek gekocht.

De boeken van CSI zijn gebaseerd op de serie. Het is echt lichte kost, zeg maar vergelijkbaar met Baantjer, maar wel wat dikker. Sommige auteurs willen zich nog wel eens te buiten gaan aan het beschrijven van de uiterlijkheden van de hoofdpersonen.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87440 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Wat ben je streng voor jezelf, Inge (erg leuk trouwens dat we je weer 'zien'!)

Maar ik zou willen dat ik dat ook een beetje had. Ik moest vorige week een cadeau voor iemand uitzoeken, een boek dus, en inderdaad lukte dat, maar had er vier boeken voor mezelf bij. En mijn kasten zijn dus echt niet opgeruimd, ze puilen uit.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden