Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

7 jaren 10 maanden geleden #87406 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Tja, de bespreekboeken zijn wat lastig om in bed te lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87413 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Nee, het ging me om de titel... dat vond ik wel grappig, in bed Speurder op bed lezen

Dettie

7 jaren 10 maanden geleden #87417 door
Ja, die grap was me ook niet ontgaan. Maar als ik bespreekboeken lees, lees ik in bed meestal iets anders. Bespreekboeken zijn vaak lastig open te houden, zeker als je in bed ligt.

De speurder ligt ook in bed. Wat opvalt is hoe de behandeling van een hersenschudding eigenlijk is veranderd.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87425 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
Het ligt eraan hoe dik een bespreekboek is, een gewone roman is in bed goed te lezen, maar een dikke pil vind ik vrij lastig.

Je zou eens De toverberg moeten lezen van Thomas Mann, als je daarin leest hoe vroeger röntgenfoto's gemaakt werden....

Dettie

7 jaren 10 maanden geleden #87431 door
Het is niet altijd de dikte. Dikke bibliotheekboeken leveren in bed weinig problemen op. Maar bespreekboeken zijn nieuw en die laten zich niet altijd even makkelijk open houden. Hoewel het me opvalt dat de boeken van Harper en Collins daar wat minder last van hebben. Maar toch lees ik bespreekboeken liever niet in bed. Misschien ook wel omdat ik wel eens wat meer geneigd ben om terug te bladeren.

Medische zaken zijn natuurlijk vaak wel erg veranderd, maar dat heeft ook te maken met verbeteringen in de techniek, of betere medicijnen en soms ook door veranderde inzichten.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87432 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
"Lichte jaren" van Elizabeth Jane Howard (waar ik momenteel niet in kom, teveel personen, teveel verspringen naar verschillende families) en "Dat gebeurt hier niet" van Lewis Sinclair waar me na 37 blz het politiek gebrabbel al irriteert :)

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden