Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21485 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Alvast welkom Oscar.

Rutger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21486 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Van harte welkom Oscar. Veel plezier op Leestafel. Pas maar op, voor je het weet is je lijst van te lezen boeken tot duizelingwekkende hoogte gegroeid!

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21692 door cascabel
Beantwoord door cascabel in topic Re: bericht
Hallo,

Ik ben Bel, 'n studerende moeder, heb kinderen op de middelbare school die niet van lezen houden en 'n man die ook zelden een boek vasthoudt ;) Sterker nog, mochten we maar enigszins in de búúrt van 'n boekenwinkel komen, er wordt alles in de strijd gegooid om te voorkomen dat ik de winkel binnen ga. (trap ik niet meer in, ik herken de tactiek 8) )

Ik was op internet op zoek naar een voorbeeld van een werkstuk over 'n schrijver met bijbehorend werk en dan kom ik deze site tegen... Was dat 'n paar jaar geleden gebeurd, dan was ik waarschijnlijk niet eens met m'n studie begonnen :mrgreen:

Ik ben bezig met Spaans en heb net 3 boeken van Rosa Montero gelezen: Mooi en donker, Als een koningin zal ik je behandelen en De dochter van de kannibaal. Ik was dus op zoek naar informatie over deze schrijfster en deze werken en moet me nu echt beheersen om hier niet álles te gaan lezen (het kriebelt, het kriebelt! net zo onrustig als buiten). Ik ben nog aan het uitzoeken hoe de zoekfunctie werkt om zoveel mogelijk afleiding te voorkomen. (wat ik ook intik, ik krijg minstens 100 topics :? )

Ik heb geen flauw idee hoe zo'n werkstuk er uitziet, dus ik ga verder zoeken. (tips zijn welkom natuurlijk)

Groetjes!!! :love5:
Laatst bewerkt doorcascabel.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21699 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Welkom Cascabel. Veel leesplezier.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21700 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Welkom cascabel.

Spaans! moeilijke taal om te leren (die verleden tijden!) maar wel een mooie taal.

Hier zie je allemaal sites over een werkstuk maken.

www.google.nl/search?sourceid=navclient&...L206NL206&q=werkstuk

en heb je al eens bij de Spaanse bibliotheek gekeken?

Momenteel lees ik ook een Spaanse schrijfster, Imma Monsó Een man een woord. Erg mooi boek.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21708 door cascabel
Beantwoord door cascabel in topic Re: bericht
O aardig van je!! Dank je.

Tja Spaans, hoe meer ik weet, hoe moeilijker ik het vind.

En lezen, normaal vind ik het heerlijk om te lezen hoor maar nu, ik moet nu zo'n boek binnenstebuiten keren en da's niet echt lekker relaxen met 'n boek op de bank.

Ik heb inmiddels 'n opzet gevonden voor zo'n werkstuk, ergens op 'n site van de universiteit Groningen. Toch handiger met zo'n 'schema'. Als ik weer college heb hoor ik wel of het goed is.

groetjes!
Laatst bewerkt doorcascabel.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden