Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #22856 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Welkom bij leestafel en inderdaad deze verslaving is beter dan sigaretten en/alcohol! En ook ik ben bookcrosser, benieuwd of je mijn naam ook eens tegenkomt.....Raden maar!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Morgan Le Fay
18 jaren 2 maanden geleden #22878 door Morgan Le Fay
Beantwoord door Morgan Le Fay in topic Re: bericht

Marjo schreef : Die naam..is dat van Koning Arthur? Of zit ik er nu compleet naast..

helemaal goed geraden. :D

• Sylvia
18 jaren 1 maand geleden #23146 door Sylvia
Beantwoord door Sylvia in topic VOORSTELLEN Sylvia
Ik heet Sylvia en ben 50 jaar. Ik heb een zoon van 17 en 2 katers.

Vanaf dat ik kon lezen las ik al graag boekjes en was voor niemand meer te bereiken. Toen ik op de lagere school zat ging mijn moeder elke 14 dagen met ons naar de bibliotheek in Den Haag waar werd voorgelezen en daar kon je natuurlijk boekjes uitzoeken. Pinkeltje werd favoriet net als later Billy Bradley en Pitty op kostschool :lol: .

Ik heb op de Sociale Academie in een paar Leesclubs gezeten. Nu ben ook alweer jaren lid van een Leesclub. Wij hebben onze Leesclub "de Diepgang" genoemd omdat we vaak ook in een deuk liggen :lol: :lol: . Ik lees het liefst psychologische romans of autobiografieen.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23157 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hoi Sylvia, welkom op Leestafel.

De pinkeltjeboeken heb ik geloof ik allemaal gelezen. De mooiste vond ik Pinkeltje en de gouden pen. Al zou ik nu totaal niet meer weten hoe het verhaal ging.

Ik ben ook gek op (auto)biografieën.

Hopelijk heb je het naar je zin hier enne wij hebben ook enorme "diepgang" oftewel we lachen graag! :-)
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24030 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Hallo allemaal !!

Mijn naam is Didi. Ik heb me vorig jaar al bij jullie laten registreren, maar het is er nooit echt van gekomen om een reactie te plaatsen. Alsof ik niet goed durfde... :oops: Ik heb wel al veel van jullie aanbevolen boeken of samenleesboeken gelezen. En daaruit onstaan voor mij dan weer nieuwe favoriete schrijvers. Dus bedankt voor de kennis!!

En omdat ik regelmatig boeken of schrijvers tegenkom op jullie forum waarvan ik dan denk: " Hé, die heb ik ook gelezen of die ligt klaar op de-nog-te-lezen-stapel " (die altijd maar hoger wordt :lol: ) tintelen m'n vingers om toch ook eens een reactie te geven en mee te delen in jullie plezier van het lezen!

Ik krijg alleen m'n boeken zo snel niet uitgelezen als sommigen van jullie, ben blijkbaar een heel trage lezer zeker...

Oja, m'n topfavoriet is Henning Mankell !! Ik lees de boeken en mijn man bekijkt de serie... !! Maar daarnaast ook Karin Fossum, Karin Slaughter, Unni Lindell, Preston en Child, Tess Gerritsen en de boeken van de serie "bestseller auteur"

In ieder geval, ik hoop nu eens wat meer te reageren en niet alleen in stilte jullie forum te lezen.

Groetjes !!

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24033 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hoi Didi,

Welkom, welkom hier.

Wat leuk dat je je voorstelt! Beter laat dan nooit hoor.

Wij vinden het altijd hartstikke leuk als mensen reageren, dus gewoon doen.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden