- Ontvangen bedankjes 0
Fijn dat je weer lekker aan het lezen bent. De Waldfriede serie klinkt interessant, ik ga het zeker eens opzoeken. Digitaal lezen is inderdaad even wennen, maar super handig Leuk dat je je hebt aangemeld, als je tips of gesprekken wilt over boeken, laat maar wetenmariskavv schreef : Hallo allemaal, ik ben Mariska, 46 jaar en wonende in Zwolle. Vroeger lid geweest van crimezone forum, en ook het aloude ezzulia. Helaas is dat opgedoekt. Ik was aan het kijken naar een boekenforum en zo kwam ik hier uit. Dus ik denk, ik meld me aan. Ik las jaren geleden heel veel en sinds vorig jaar ook weer meer gelukkig. Ik had jaren de rust niet (door omstandigheden), maar gelukkig nu wel weer. Vooral thrillers lees ik veel, maar tegenwoordig ook graag een roman, zoals de Waldfriede serie van Corina Bomann. Met mijn verhuizing heb ik een aanhangwagen vol boeken weg gedaan en ik lees nu vooral digitaal. Iets wat ik me vroeger niet had kunnen voorstellen. Mocht je iets willen weten, vraag gerust!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen