Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
1 jaar 4 maanden geleden #108739 door Lea11
Beantwoord door Lea11 in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR

mariskavv schreef : Hallo allemaal, ik ben Mariska, 46 jaar en wonende in Zwolle. Vroeger lid geweest van crimezone forum, en ook het aloude ezzulia. Helaas is dat opgedoekt. Ik was aan het kijken naar een boekenforum en zo kwam ik hier uit. Dus ik denk, ik meld me aan. Ik las jaren geleden heel veel en sinds vorig jaar ook weer meer gelukkig. Ik had jaren de rust niet (door omstandigheden), maar gelukkig nu wel weer. Vooral thrillers lees ik veel, maar tegenwoordig ook graag een roman, zoals de Waldfriede serie van Corina Bomann. Met mijn verhuizing heb ik een aanhangwagen vol boeken weg gedaan en ik lees nu vooral digitaal. Iets wat ik me vroeger niet had kunnen voorstellen. Mocht je iets willen weten, vraag gerust!

Fijn dat je weer lekker aan het lezen bent. De Waldfriede serie klinkt interessant, ik ga het zeker eens opzoeken. Digitaal lezen is inderdaad even wennen, maar super handig Leuk dat je je hebt aangemeld, als je tips of gesprekken wilt over boeken, laat maar weten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.497 seconden