Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #106405 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: Beter laat dan nooit

librije schreef : Hallo allemaal,

Dankzij Bernadet heb ik via Bookcrossing de Leestafel ontdekt. Daar ben ik zo enthousiast over, dat ik me er al helemaal ingestort heb, zonder de tijd (en het fatsoen!) te nemen me voor te stellen.

Ik ben Jannie, op het internet meestal Librije. Op dit forum zijn beide "aanspreektitels" toegestaan :P .

Ik ben 59, getrouwd, moeder van 3 volwassen kinderen en oma van 3 kleindochters. Ik ben altijd dol op lezen geweest. Toch is het er een tijd niet van gekomen: te druk met gezin, baan en huishouden. Sinds mijn man in de VUT zit (nou ja, zit....), wonen we in Zeeuws-Vlaanderen en met een fantastische bibliotheek in de buurt is het weer volop gaan kriebelen (je kunt gratis alles laten komen dat ergens in een Zeeuws-Vlaamse bieb aanwezig is en dat zelf thuis via internet opzoeken).

Librije... die naam klinkt me geweldig bekend in de oren, maar ik weet niet van welk forum ik ze ken. Pure Fantasy? De Santoriaanse Kronieken? Ezzulia?

Op Hebban is er geen Librije.

En op internet zoeken, heeft me tot nu toe niets opgeleverd.

Maar als het citaat hierboven correct is, dan is ze nu... 76!

Nu, ik hoop dat ze nog op internet actief kan zijn, maar misschien heeft ze nu heel andere interesses.

Ik zal eens via Bookcrossing proberen. Als dat nog bestaat.

PS: altijd een geweldig pseudoniem geweest voor een lezer: Librije! "vrij", "boek" en "bibltioheek" zitten er allemaal in verweven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #106407 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR
Librije is lang actief geweest op Leestafel. Nu heeft ze een prachtige eigen site, maar ik weet niet of dat onder de naam Librije is of onder haar eigen naam. mijnboekenkast.blogspot.com

Ze zat volgens mij ook bij Literair Nederland, maar dat weet ik niet zeker.

Ze is dus nog steeds bezig met boeken.

Dettie

Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #106410 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR
Dank je wel. Het ziet er inderdaad een goede site uit.

Het enige bericht dat ik tot nu toe heb gezien, is ondertekend met Jannie Trouwborst.

En het jongste bericht dateert van donderdag 27 oktober 2022, dus dat is al bijna een jaar geleden.

Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #106413 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR
Ja Jannie is Librije!

Dettie

Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #106415 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Dettie schreef : Ja Jannie is Librije!

Dettie

Dat wist ik door haar bericht hier op Leestafel, maar weten de Librije Jannie heet, is niet genoeg om ze via G te vinden. Vroeger ging dat naar mijn gevoel toch gemakkelijker.

Lees meer
1 jaar 6 maanden geleden #108570 door mariskavv
Beantwoord door mariskavv in topic Re: LEDEN STELLEN ZICH VOOR
Hallo allemaal, ik ben Mariska, 46 jaar en wonende in Zwolle. Vroeger lid geweest van crimezone forum, en ook het aloude ezzulia. Helaas is dat opgedoekt. Ik was aan het kijken naar een boekenforum en zo kwam ik hier uit. Dus ik denk, ik meld me aan. Ik las jaren geleden heel veel en sinds vorig jaar ook weer meer gelukkig. Ik had jaren de rust niet (door omstandigheden), maar gelukkig nu wel weer. Vooral thrillers lees ik veel, maar tegenwoordig ook graag een roman, zoals de Waldfriede serie van Corina Bomann. Met mijn verhuizing heb ik een aanhangwagen vol boeken weg gedaan en ik lees nu vooral digitaal. Iets wat ik me vroeger niet had kunnen voorstellen. Mocht je iets willen weten, vraag gerust!

Tijd voor maken pagina: 0.552 seconden