Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30452 door Ellen
Beantwoord door Ellen in topic Re: bericht
Hoi Berdine,

Nee, ik was niet eerder lid van Leestafel. Een plaats voor wilde bessen is een boek dat ik via BookCrossing (jullie vast wel bekend) heb gelezen. Heel toevallig heb ik het van de zomer zelf 2dehands kunnen aanschaffen, zodat ik het nog eens kan lezen. Ik vond het een prachtig boek.

berdine schreef : Ik heb er een aantal van gelezen en deel niet altijd je mening, maar soms wel. Zoals gebruikelijk....

Zoals gebruikelijk en gelukkig maar ;). Zou zo saai worden, hè?

Groetjes,

Ellen

"Great Spirit, help me to never judge my neighbour until I have walked a mile in his moccasins."

(Lakota saying)
Laatst bewerkt doorEllen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30458 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Welkom Ellen

Ik heb ook al een idee welke screennaam van BookCrossing bij je hoort ;)

Veel plezier hier, leestafel is veruit mijn favoriete site!!!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30463 door Vaughn
Laatst bewerkt doorVaughn.

Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #33074 door Sonje
Beantwoord door Sonje in topic Re: bericht
Hallo allemaal!

Na al een tijdje ongeveer elke ring van Dettie te lezen via bookcrossing en al een paar keer hier rond te hebben gekeken vond ik het tijd om me ook maar eens hier aan te melden. Ik schrijf niet altijd veel en vaak op de fora die ik volg, maar lees in elk geval regelmatig en met veel plezier, zowel boeken als recensies en discussies erover.

Ik verbaas me trouwens altijd over mensen die meer boeken tegelijk lezen, ik lees er eentje, dan zit ik beter in het verhaal, anders raak ik de draad kwijt ;)

Op dit moment lees ik 'What is the what' van Dave Eggers, eindelijk ja, en ik ben erg onder de indruk! Ik lees overigens bijna alle genres, relatief veel spannende boeken wel, maar ook graag anders.

Geen idee wat ik hier allemaal moet/mag vertellen, als jullie meer willen weten over me dan vragen jullie het vast wel! :D

Groetjes, Sonje
Laatst bewerkt doorSonje.

Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #33075 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Wauw...Welkom hier Sonje!

Leuk dat je je hebt aangemeld bij leestafel.

Veel leesplezier met de (ring)boeken van ons aller Dettie. Ben er wel op voorbereid dat Leestafel zeker zo verslavend is als BookCrossing...misschien wel erger....

groetjes van irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #33088 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hee dat is leuk Sonje. Welkom, welkom

En ja ik lees ook meerdere boeken tegelijkertijd.

Ik lees nu Bernhard van Annejet van der Zijl, kostwinner van Henk Rijks (een debuut) en een kinderboek Het verdwenen verhaal van Bies van Ede. het zijn totaal verschillende verhalen en ik lees verder in waar ik op dat moment zin in heb.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden