Hoi Leestafelaars,
Na eerst brutaalweg een recensie van Galatea 2.2 te hebben geschreven en drie berichten naar aanleiding daarvan verstuurd te hebben, wordt het hoog tijd dat ik me hier ook voorstel

.
De meeste tijd die ik (doordeweeks) wakker doorbreng, gaat zitten in werken (ICT) en het verzorgen van mijn 'beestenboel', maar de uurtjes die daarnaast overblijven worden toch voornamelijk met de neus in boeken doorgebracht. Huis en tuin laten de verwaarlozing als gevolg daarvan dan ook regelmatig duidelijk zien :oops:.
Ik houd sinds twee jaar
hier
netjes bij wat ik zoal lees en gelezen heb. Mocht je dus nieuwsgierig zijn naar wat ik zoal lees, dan moet je daar maar eens een blik op werpen. Ik lees vrij veel in het Engels, zeker als het boek oorspronkelijk in het Engels is geschreven.
Verder lees ik altijd minimaal drie boeken 'tegelijkertijd': in de trein (naar en van mijn werk), een bedboek (sinds kort via een e-reader; ideaal in bed!) en een boek 'voor op de bank' in de zitkamer. Soms lees ik daarnaast nog een (meestal non-fictie)boek, waar ik zo nu een dan even in lees. Dat is op dit moment Van de schoonheid en de troost van Wim Kayzer. Iedere keer dat ik een aflevering van die tv-serie bekijk (uit 2000, maar nog steeds op DVD verkrijgbaar), lees ik daarna het stukje van de hand van de hoofdpersoon van die aflevering uit het boek.
Meer weten? Vraag gerust!
Groetjes, Ellen