Oh! Ik zie hier een voorstel-topic, dus tijd om me even kort voor te stellen!
Ik ben Sunlarmo, 23 jaar, nog steeds van het vrouwelijke geslacht (niet dat ik daar verandering in wil brengen

), ik woon in Antwerpen, ik ben een gelukkige niet-vrijgezel, maar nog niet getrouwd en nog geen kinderen. Ik heb een diploma bachelor in de toegepaste psychologie, en ben nu bezig met mijn master psychologie.
Ik heb een passie voor woorden, maar een zeer eclectische passie... Ik schrijf een beetje poëzie, ik lees af en toe poëzie, ik probeer de laatste tijd ook terug boeken te lezen (graag spannende boeken, thrillers, detectieves, of net romantische boeken).
Ik ben ongeveer 10 jaar geleden begonnen met poëzie te schrijven, en dit dankzij een heel goede vriendin. En daar zal ik haar eeuwig dankbaar voor zijn
Op dit moment ben ik bezig in een boek van Iris Johanson (de titel ontsnapt me even, en het boek ligt op mijn kot).
Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen flauw idee wat er zich van goeds op de boekenmarkt bevindt, dus ik gebruik jullie hierbij als wegwijzer!
Waar ik ook wel zeer grote fan van ben, en ik weet niet of er hier zo nog zijn, maar ik lees/heb heel graag kinderboekjes.
Favorieten zijn de verhaaltjes van Kleine Beer, de Sterrenkindertjes (auteurs ontsnappen me nu ook even), en uiteraard de verhalen van Toon Tellegen over o.a. de eekhoorn en de mier (bv. Wisten zij alles). Niet alleen voor de verhalen zelf, maar dikwijls ook voor de tekeningen die er bij horen.
Voila, bij deze, indien nog vragen, stel ze gerust!
Groet,
Sun