Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19843 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht

Vele jaren later, staande voor het vuurpeloton, moest kolonel Aureliano Buendia denken aan die lang vervlogen middag, toen zijn vader hem meenam om kennis te maken met het ijs.

Kijk..met zo'n onderschrift heb je meteen mijn aandacht....de mooiste beginzin die ik ken,

en ook nog zo'n mooie introductie.

Welkom,

en veel leestafelplezier.

Groeten

Willeke
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19845 door Nemesis
Beantwoord door Nemesis in topic Re: bericht
Prachtig boek hé :D

Omdat Mr. De Smul er maar over bleef doordrammen heb ik hem toch maar eens gelezen. :D Prachtig!

Vele jaren later, staande voor het vuurpeloton, moest kolonel Aureliano Buendia denken aan die lang vervlogen middag, toen zijn vader hem meenam om kennis te maken met het ijs.

// G.G. Marquez - Honderd jaar eenzaamheid //
Laatst bewerkt doorNemesis.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19848 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Welkom Nemesis.

Rutger

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19852 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Een heel leuke introductie, Nemesis.

Welkom op Leestafel.

Sacha Blé lijkt me een fantastisch leraar te zijn!

Ik ben heel blij dat je door hem op te zoeken bij Leestafel terecht bent gekomen. Hopelijk heb je het hier naar je zin. Lees je trouwens zelf ook poëzie?

Tiba (die zich afvraagt waarom je als nick-name, Nemesis, godin van de wraak/vergelding koos).

P.S. Is De Smul de echte naam van Sacha Blé? Of is dat een verzonnen naam?
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19853 door Nemesis
Beantwoord door Nemesis in topic Re: bericht
Eigenlijk lees ik slechts heel zelden poëzie. Ik weet niet echt wat mijn reden daarvoor is. het interesseert mij gwn stukken minder dan boeken. Boeken, daar zit echt een verhaal in, mss mis ik dat bij poëzie.

Al is het nu misschien mijn kans om dat ongeëxploiteerde deel van de literatuur te ontdekken.

Ik kan je vertellen: hij is fantastisch, hoe de man met zijn vak bezig is! :| Ik ken zo niemand. Wat een bewondering hij koestert voor al die klassieke dichters en redenaars en schrijvers, fenomenaal!

Nou, waarom ik die naam koos? Ten eerste houd ik van de oud-Griekse mythologie en wereld. En ten tweede... nou, ik vond gewoon dat die mooi en stoer klonk, en daarom was ik hem ook beginnen gebruiken op andere sites en fora. Nu ben ik er zowat mee vergroeit.

Gr

Nemesis :D

// G.G. Marquez - Honderd jaar eenzaamheid //
Laatst bewerkt doorNemesis.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19854 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
welkom, welkom nemesis,

Inderdaad een erg leuk verhaal wat je over je leraar vertelt.

Misschien vind je het leuk om hier je belevenissen te vertellen met poëzie. We kunnen altijd proberen je dingen uit te leggen. Maar niets moet hoor.

Spannende boeken lees ik ook niet zoveel. Enne ik ben gek op recensietjes :D Lees je voornamelijk jongerenboeken of meestal boeken voor volwassenen?

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.503 seconden