Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18961 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik zat al te denken waar ken ik je naam van...

maar ik kom je snelsonnetten vaak tegen bij gedichten.nl

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18962 door Ko
Beantwoord door Ko in topic Re: bericht
Ja, klopt. Elke dinsdag.
Laatst bewerkt doorKo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18963 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Welkom op Leestafel, Ko.

Hopelijk vind je hier een en ander naar je zin.

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18965 door Ko
Beantwoord door Ko in topic Re: bericht
Dank je, Tiba.

Ja, ongetwijfeld. Die link waar Dettie me op attent maakte was al erg leuk, dus er zal zeker meer zijn.
Laatst bewerkt doorKo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19000 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Welkom Ko.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden - 18 jaren 7 maanden geleden #19841 door Nemesis
Beantwoord door Nemesis in topic Nemesis
Hallo daar!

Ik ga eens kort uit de doeken doen hoe ik op die forum ben gekomen. Ik vind het zelf wel een leuk verhaal, daarmede.

Sinds het begin van dit schooljaar hebben we een vervanger voor Latijn op school. In het begin was dat even aanpassen. Hij heeft namelijk nogal een aparte manier van lesgeven, die ik na een tijdje enorm ging appreciëren. Hij is een echte intellectueel en sleurt bij vele van zijn Latijnse teksten citaten en fragmenten van nobelprijswinnaars, wereldverbeteraars en andere wonderlijke persoonlijkheden. Via vie kwamen we te weten dat Mr. De Smul ook poëzie schrijft.

Aangezien we hem binnenkort verliezen, (de oorspronkelijke leerkracht keert terug) dachten we erover om hem een afscheidscadeautje te geven. Ik schoot meteen in actie en bedacht allerlei dingen die we hem konden geven. daarom besloot ik dus ook es zijn naam in te typen op google.

Wat vind ik nu? Blijkt dat Mr. De Smul niet alleen poëzie voor zichzelf schrijft maar ook al heuse dichtbundels heeft, die gepubliceerd zijn, onder het pseudoniem Sacha Blé.

Op mijn zoektocht naar schrijfsels van hem op het net kwam ik dan op deze site terecht.

Dan gaan we even verder met iets over mezelf. Mijn leven bestaat er dan ook niet enkel uit beate bewondering te koesteren voor mijn leerkracht Latijn.

Daarnaast lees ik ook graag boeken; Vanalles en nog wat, mss iets minder het spannende genre. Vooral romans. Tegenwoordig probeer ik zoveel mogelijk van de literatuur te ontdekken.

Verder ben ik veel met muziek bezig. Vooral StuBrumuziek. Bloc Party, Muse, Crowded House, Maxïmo Park zijn enkele van mijn favoriete groepen.

Ik sport heel graag: badminton maar ook andere sporten beoefen ik actief en passief.

Ik geef leiding voor Kazou (vakantiedienst cm), dus als je je kindjes op kamp stuurt met de cm kan het gebeuren dat ze met mij meegaan. Ook geef ik speelplein.

Sinds een maand of zes doe ik journalistenwerk voor de site www.gobots.be ; al stelt dat allemaal niet zo veel voor. Enkele recensietjes schrijven, wnn ik daar zin in heb.

Op school zit ik in 6de jaar (ik ben dus 17) Grieks-Latijn. Ik ga graag naar school en daar ben ik blij om.

Lieve groetjes

van Nemesis (Joris depouillon)

Vele jaren later, staande voor het vuurpeloton, moest kolonel Aureliano Buendia denken aan die lang vervlogen middag, toen zijn vader hem meenam om kennis te maken met het ijs.

// G.G. Marquez - Honderd jaar eenzaamheid //
Laatst bewerkt 18 jaren 7 maanden geleden doorNemesis.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden