Hey
Wat lees ik graag?
Er is vanalles dat ik graag lees hoor.
Ik lees graag Karin Fossum en Karin Slaughter. Die heb ik bijna allemaal. Maar, je bent er blijkbaar voor of tegen lees ik hier op topics.
Het mag dus zeker spanning zijn. Maar geen Pieter Aspe en Deflo, want als je er 1 van hebt gelezen, ken je ze allemaal vind ik. Ook geen advocaten verhalen. Ik denk dat John Grisham daartoe behoord?
Af en toe ook eens iets ontspannend, of romantisch. Cathy Kelly is zo iemand.
Iets totaal anders, zoals een boek over het gevangenisleven, of reis om de wereld zoals Michael Palin lees ik ook al wel eens.
Maar ik had ook een vraag!?
Veel van de spannende boeken gaan over het oplossen van een moord of ander misdrijf. De feiten zijn dan al gebeurd en moeten nu worden opgelost. Maar eigenlijk zou ik ook eens graag iets spannenders lezen, waarbij je ook de moordenaar volgt. Waarbij je echt op de punt van je stoel zit en mee middenin het verhaal. Snap je wat ik bedoel? Ik heb ooit eens een boek van James Patterson gelezen die ik goed vond. Ook eens iets van Stephen King - the Shinning. Maar dus vraag ik me af welke schrijvers er nog zo zijn. Want het zal waarschijnlijk niet zo zijn, dat alle boeken van james Patterson of Stephen King even goed zijn. Mmm, ik weet niet of ik me duidelijk uitdruk eigenlijk.
Ik probeer nu veel te lezen van jullie topics, zodat ik er misschien achter kom, welke schrijvers me nog aanspreken.
Het is wel zo dat ik veel op zoek ga naar 2°hand sites om boeken te kopen.
Want hoe doen sommigen het toch om zoveel nieuwe boeken te kopen? En die dan blijkbaar ook nog zo snel te lezen. ( ik ben jammergenoeg een heel trage lezer)
Enfin, ik zal nog veel plezier hebben aan dit forum denk ik!!
Groetjes