Hallo allemaal,
Laatst was ik via google aan het zoeken naar een leuk forum voor leesfanaten. En toen kwam ik hier terecht... ik heb het een tijdje aangekeken en het leek me toch wel erg leuk om lid te worden.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Stephan, 17 jaar, en ik woon in een klein dorpje in het noorden van Limburg, in de buurt van Venlo. Ik zit momenteel nog steeds op de middelbare school, maar ga dit jaar beginnen aan mijn eindexamenjaar Gymnasium. Daar doe ik het profiel N&G (WiskundeB, Natuurkunde1, Scheikunde1, Biologie2) en volg als extra vakken Grieks, Spaans, Natuurkunde2 en Scheikunde2.
Als ik volgend jaar slaag (en die kans is vrijwel 100%) ga ik verhuizen naar Utrecht, om daar te beginnen aan de studie farmacie, die mij klaar moet stomen om later als apotheker aan de slag te kunnen.
Zoals wel duidelijk is ben ik een enorme bèta, maar desalniettemin houd ik erg van boeken (dus zo bèta ben ik dan ook weer niet). Mijn vrije tijd besteed ik voor een groot deel aan het lezen van boeken, maar daarnaast houd ik er ook erg van om naar musicals te gaan (mijn andere 'obsessie').
Ik hoop het hier een beetje naar mijn zin te hebben, en veel tips kan krijgen over goede boeken (ik ben zojuist naar aanleiding van dit forum in De Engelenmaker van Stefan Brijs begonnen!).
Groetjes,
Stephan
Groetjes
Stephan