Jeanne darc en Catharina de Grote lijken mij ook erg mooi, bernadet
Heb je aub de schrijvers voor mij?
Heb hier nl ook interesse in
Ik wil ook proberen om Bloody Mary (dochter van hendrik 8 en catharine van aragon) aan te schaffen
maar ook Madame De Pomapdour ben ik benieuwd waar dat over gaat
misschien heb ik geluk op de koningenmarkt
is Borgia niet heftig?
heb ooit een doos met gratis boeken gekregen zat de borgia trilogie bij, boek ziet er prachtig mooi uit
maar lijkt me een beetje griezelig boek dus ik durf er nog niet aan te beginnen
of valt dat wel mee met martelingen etc?
ik heb ooit de film caligula of galicula( of zo iets gezien) dat vond ik niet fijn
dus ben bang dat dit ook zo iets is, maar misschien heb ik het mis,dat hoop ik maar
Bomans is ook zo ontzettend leuk
Eric natuurlijk! ja die is prachtig vooral bij de familie van vliesvleugel
Is men het, dan is men het ook , maar is men het niet, dan is men het ook niet, wat men ook doet en wat men ook probeert; terwijl als men het is, men ook gerust kan zijn, want men is het! En blijft het ook!
Hihihi
Die hadden het een beetje hoog in de bol, schitterend
En als ik je een tip mag geven de sprookjes van Bomans zijn ook geweldig!!! Een echte aanrader!!
als ik je mail zo lees denk ik dat je het ook erg leuk zult vinden!
het is heel humoristisch, maar ook wel eens zielig
De rijke bramenplukker bijvoorbeeld,die woonde in het bos,hij was heel arm( financieel) maar hij was zo rijk( gelukkig) omdat ie allemaal parels zag ( de dauwdruppels)
in het bos, die waren speciaal voor hem gemaakt
Later werd ie vermoord omdat de mensen dachten dat ie niet de waarheid sprak,ze wilden heel erg rijk worden net zoals de rijke bramenplukker maar ze zagen alleen maar dauwdruppels,toen gingen ze hem vermoorden oh zo zielig!!!
Een heel melig sprookje is Vrolijke Hans, De twaalfde koning, Maraboe en morsegat ( een parodie op hans en grietje) en Het kleine rijk
Deze prinsen erfden een stuk land van hun vader maar ze waren zo dom dat ze niet konden delen alleen maar optellen( hihi)
Dat gaat natuurlijk helemaal mis
Wat ook erg mooi is, is de wolkenboom
Ze staan dus allemaal in de sprookjes van godfried bomans
Groetjes petra