Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8442 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Oh, ik ben jaloers! Het dichtst bij ben ik gekomen op een wandeling in een park met andere vogelaars. Terwijl ik door de kijker een nijlgans bekeek, hoorde ik achter me: ijsvogel! ijsvogel! Maar: te laat .....
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9636 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Vanochtend heb ik me hier aangemeld, en ik stop bijna niet met lezen op het forum. :) Ik ben kivr (Diana), ben getrouwd en heb 2 zonen, 1 hond, 1 kanarie en 2 parkieten. Ik ben in april 40 jaar geworden.

Van origine ben ik taalkundige, met name classicus. Ik lees dolgraag: boeken, kranten, tijdschriften, etiketten, recensies, nou ja, alles wat letters heeft. De afgelopen jaren heb ik heel weinig kunnen lezen en wel heel veel boeken steeds bijgekocht. Er staan nog een kleine 1000 ongelezen boeken op me te wachten. :oops:

Omdat ik gehandicapt ben en progressief chronisch ziek krijg ik nu veel meer tijd om te lezen, en dit forum wakkert dat alleen maar extra aan!

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9640 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Welkom welkom!!

Leuk dat je het forum gevonden hebt (zei ze lachend: praat zelf pas sinds 5 dagen mee!). Enne ..... kijk maar uit: die stapel van 1000 ongelezen boeken zal vast nog wel groeien de aankomende tijd. Je krijgt hier zoveel ideeen!

Hoop je hier regelmatig te zien!

Janna

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9642 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Mooi zo, een enthousiast lezer is altijd welkom!!

Maar weet waar je aan begint, we kunnen behoorlijk actief zijn!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9644 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
welkom kivr! Leuk dat je je voorstelt!

Even in het kort.

Ik ben Bernadet, sinds gisteren middelbaar (50), 5 jaar getrouwd, geen kinderen, geen huisdieren. Vanaf april 2004 heb ik deze site opgezet en ben met veel plezier eraan bezig. Ik ben een leesfanaat, hoewel er ergere bijzitten hier. Geen literaire opleiding of iets dergelijks maar wel veel plezier in lezen. Ik lees graag (auto)biografieën, literaire en historische romans en sinds leestafel (door marjo) kinderboeken. Verder begin ik poëzie steeds prettiger vinden om te lezen (ook door Leestafel, met name door Tiba)

Afgelopen zondag (30 juli) hebben we een Leestafel-ontmoeting gehad die erg leuk was.

kivr, ik hoop dat je het hier naar je zin hebt.

groetjes

Bernadet

die dacht dat zij veel ongelezen had staan maar 1000 haal ik niet ;)
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9652 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hallo Kivr

Hartelijk welkom. Ik heb zo het vermoeden dat je hier een en ander naar je gading zult vinden. Inderdaad ondertussen groeien forum en site maar.

Veel om lezen dus :D .

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden