Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9841 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ha Stephan, welkom!

Leuk dat je je voorstelt.

Hopelijk heb je het naar je zin hier.

Groet

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9845 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Welkom Stephan! Leuk dat je zo zeker van je zaak bent, qua slagingskans..zelfvertrouwen kan geen kwaad! Is er een loting voor farmacie?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9846 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Re: bericht
Dankjulliewel! Nou ik sta net geen 8 gemiddeld, dus op zich kan ik voor m'n examens wel lage punten halen en dan nog slagen... maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel nerveus voor zal zijn ;)

Voor farmacie is er voor de variant in Utrecht een loting ja, maar in Groningen niet. Dus ik zal mee moeten loten, want de 8 gemiddeld lukt waarschijnlijk niet meer. Maar in categorie 7,5-8 heb je 100% inlotingskans, dus dat komt wel goed. Desnoods zet ik als tweede keus farmacie in Groningen, en kom ik dus toch wel terecht bij de studie die ik wil :)

Groetjes

Stephan
Laatst bewerkt doorStephan.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9847 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Veel succes dan maar!! Nervositeit is nuttig hoor, als je te zeker bent maak je fouten..

Ik neem aan dat Utrecht toch wel de voorkeur zal hebben? Je gaat er wel wonen? In Groningen zul je wel moeten..

Heb je Publieke werken van Thomas Roosenboom al gelezen? Een must voor een farmaciestudent..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9848 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hartelijk welkom Stephan.

Hopelijk heb je het hier naar je zin.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9849 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Re: bericht

Marjo schreef : Veel succes dan maar!! Nervositeit is nuttig hoor, als je te zeker bent maak je fouten..

Ik neem aan dat Utrecht toch wel de voorkeur zal hebben? Je gaat er wel wonen? In Groningen zul je wel moeten..

Heb je Publieke werken van Thomas Roosenboom al gelezen? Een must voor een farmaciestudent..

Ja inderdaad... behalve als de nervositeit belachelijke vormen begint aan te nemen. Voor de tentamens ben ik ook altijd vreselijk zenuwachtig, ik word er dan ook heel erg ziek van. Dus dat 'ik slaag zeker' is wel gewoon echt zo, maar dat zeg ik ook gewoon om mezelf op te peppen ;)

Dat boek heb ik nog niet gelezen! Ik ga deze week meteen even in de bibliotheek kijken!

Groetjes

Stephan
Laatst bewerkt doorStephan.

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden