Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57709 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Citaat van de dag

Om te weten wanneer het de geschikte tijd is om chocolade te eten volstaan een eenvoudig geheugensteuntje: iedere maand waarin de letter i, a, u of e voorkomt is de perfecte tijd voor chocolade.

Sandra Boynton

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57710 door marjo
Zit jij even goed, Dettie!!

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57711 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
haha, ja lekker hè, en het wordt nog Pasen ook! Dan mag je ook gelegitimeerd chocola eten,

want een (choco)ei hoort er dan bij! :D

Dettie

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #57714 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Heerlijk chocola. Vooral chocola met nootjes. Als ik een reep eenmaal aangebroken heb, dan is hij snel op. Gelukkig heb ik wel de zelfdiscipline om een onaangebroken reep te laten liggen, zodat ik me kan houden aan een reep van een ons per week, of een van 2 ons per 2 weken. Met pindarotsjes heb ik altijd meer moeite. Soms kan ik de zelfdiscipline opbrengen om er alleen een op zondag te eten, maar dat lukt me niet altijd.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57715 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Ja helaas is chocola een verslaving. Ik ben er gelukkig van af.

Ook een goeie vondst vandaag, Dettie. Ik dacht dat de mijne al goed was, maar deze is zeker zo leuk! :mrgreen:

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57716 door dettie
ja ik zag Marjan Berk bij het zoeken naar jouw boek. En ik vind haar zo'n leuk mens, vandaar.

Voor de nieuwsgierigen, berdine had het boek De mayonaisemoorden met de slogan: Marjo doet geen moord voor mayonaise

zie www.bol.com/nl/p/de-mayonaisemoorden/9200000001997411/

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden