Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

thema juli 2012 - Ik ga op vakantie en neem mee...

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46587 door dettie
Nee, ik kom ook vakantiecitaten tegen waarin het geld van peseta in guldens worden omgerekend en filmpjes die ontwikkeld moeten worden en zo. En zo maken wij al geschiedenis mee. Maar ja, dit citaat kon nog nèt, kampeerders lukt het bovenstaande nog wel haha.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46598 door dettie
Rijk en geen geld

Marjo schreef : Wat een verrassing dat boek van vandaag!! Dat heb ik al tig keer gelezen en is een van de boeken die absoluut niet weg mag!

Een heerlijk boekje is dat. Maar het is al lang geleden, zou ik dat nu ook nog vinden...

Een heruitgave trouwens! Dat is extra leuk.

En ik heb het boek al uit. Inderdaad heerlijk vrolijk boek, die gaat bij mij ook niet weg, echt zo'n boek dat je vaker wilt lezen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46599 door marjo
Hè, gelukkig...het was al weer zo lang geleden dat ik het las, maar inderdaad heb ik het een keer of vijf zeker gelezen! Blij dat het niet tegenviel!

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46600 door dettie
Ik ga op vakantie en neem mee... een tandenborstel

De betoverde tandenborstel

Niek Jan Spanjer

Elke avond en ochtend moet Jip zich douchen. Oh, wat heeft hij daar een hekel aan, aan het water dat in zijn oren druipt, de zeep die prikt in zijn ogen en zijn moeder die hem altijd veel te stevig afdroogt! Waar hij een nog grotere hekel aan heeft, is tandenpoetsen, vooral de smaak van tandpasta.Hoe komt hij daar vanaf? Dan komt er hulp uit een onverwachte hoek. Estrella, de tandenfee, gaat samen met Jip op zoek naar manieren om onder het tandenpoetsen en douchen uit te komen. Maar Estrella moet nog heel veel leren.

Een warm en vertederend verhalenboek om voor te lezen. Vanaf 4 jaar.

ISBN 9789045410326 Hardcover 60 pagina's | Eekhoorn | februari 2006

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46601 door dettie
Citaat van de dag

Tennisbaan vlakbij (in dat andere hotel).

Anoniem

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46602 door dettie
Nee, het is echt een heel leuk verhaal, ik moet het nog een keer lezen want bepaalde dingen ontgingen me nog even...

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden