Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!

2 jaren 11 maanden geleden #105782 door
Een Bouquetreeks boekje.

Dat lees ik nu echt nooit. Er moet ergens nog zo'n boekje liggen, dat ik in therapie als afscheidscadeautje heb gekregen, omdat ik me schaamde als ik kinderboeken las. Dat zou ik dus nooit in bus of trein doen. Dat probleem heb ik niet maar Bouquetreeks gaat me toch echt te ver.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105783 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!
Er staat ook bij dat het voor één keer is naar aanleiding van het 4500ste bouquetreeksboek dat uitgegeven is.

Ik heb ze vroeger wel gelezen en ineens was het over, teveel van hetzelfde. Nooit meer gelezen daarna.

Dettie

2 jaren 11 maanden geleden #105784 door
Ik weet dat het eenmalig is. Ik vond het alleen grappig, omdat het me aan therapie herinnerde.

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105789 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!
Voor één keer een bouquetreeks op Leestafel in verband met het bereiken van de 4500ste uitgave

Verloofd met de Spaanse Miljardair

Abby Green

Eva is erfgenaam van een fortuin, alleen kan ze niet bij het geld. Ze staat op de rand van de financiële afgrond en ziet geen andere uitweg dan Vidal Suarez om een lening vragen. Ooit werkte hij als hulpje op hun landgoed, nu is hij miljardair. Destijds was ze stiekem verliefd op hem, en zodra ze hem weer ziet, laaien al haar oude gevoelens op…

Vidal zoekt al jaren naar een manier om wraak te nemen op de familie die hem in zijn jeugd zo vernederde. Nu Eva hem om hulp smeekt, ziet hij een kans. Voor het sluiten van een deal moet hij zijn zakenpartners ervan overtuigen dat hij geen losbandige vrijgezel is. Dus stelt hij als voorwaarde dat Eve zijn tijdelijke verloofde wordt. En dan zal hij haar verleiden, wat geen straf is want ze is hemels mooi, en vervolgens weer keihard laten vallen!

ISBN 9789036012119 | Paperback | 160 pagina's | Harlequin | 9 mei 2023

Boek nr 4475 Vertaald door Judith Amsenga

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105790 door dettie
Citaat van de dag

Het stemhokje is de enige plaats waar een pauper gelijk is aan een miljardair.

Gloria Steinem (1934-)

Amerikaans feministisch schrijver

2 jaren 11 maanden geleden #105792 door
Je geld of je leven ligt nu op m'n nachtkastje, dus als ik vanavond in bed lig, zal ik daar in beginnen. Gisteren De verloofde van de postbode uitgekregen. Als ik niet in bed lig, lees ik nog wel in een boek over muziek, maar dat ik qua gewicht en vooral qua formaat een beetje onhandig om in bed te lezen. Als ik deze 2 boeken uit heb, heb ik sinds 3 juli weer 8 boeken gelezen.

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden