Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

thema mei 2020 - BoekenGELUK (en ongeluk)

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94290 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: thema mei 2020 - BoekenGELUK (en ongeluk)
Mag je weer Renate? Naar de bieb? Hier zijn nog niet alle vestigingen open.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94291 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: thema mei 2020 - BoekenGELUK (en ongeluk)
Deze week is de bibliotheek in Den Haag, met alle vestigingen weer open. Eigenlijk zou dit pas op 25 mei gebeuren, maar het is dus eerder geworden. Gelukkig kan ik m'n boeken ook terugbrengen bij een vestiging die dichter in de buurt is. Ik heb namelijk weinig zin om naar het centrum van Den Haag te gaan. Met het openbaar vervoer mag je alleen voor noodzakelijke reizen en niet reizen voor je plezier (leuke redenering, kortom bezoekjes aan musea en pretparken als die weer open zijn, mogen alleen als je met eigen vervoer reist) en op de fiets vind ik het wat ver, terwijl ik bovendien niet wild ben op fietsen in de stad.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94293 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: thema mei 2020 - BoekenGELUK (en ongeluk)
Bij ons zijn de bibliotheken ook weer open. Hoera!

En ja dat boek lijkt me ook een fijn boek om te lezen, ik heb het inmiddels ook op mijn biebverlanglijstje gezet.

Dettie

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94294 door berdine
Ik vind het ook wel fijn om weer naar de bibliotheek te kunnen. De centrale bibliotheek zal nog wel even moeten wachten tot alles weer normaal is, maar goed. Misschien moet ik ook opnieuw lid worden van de bibliotheek in Rijswijk. Die zit voorlopig iets dichter in de buurt dan de dichtstbijzijnde vestiging in Den Haag en met m'n Ooievaarspas is het lidmaatschap toch gratis. In de toekomst gaat de bibliotheek overigens wel verhuizen en dan is het verder weg.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94298 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: thema mei 2020 - BoekenGELUK (en ongeluk)
De vestiging in mijn buurt is ook open, maar je kan nog niet reserveren. En: er wordt vriendelijk maar dringend verzocht om niet te snuffelen, maar doelgericht een boek uit de kast of van een tafel te pakken en dat dan ook mee te nemen...

Ik weet dus niet of ik ga lenen, maar ik kan in ieder geval kwijt wat hier al weken in een tas klaar staat.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94301 door berdine
Ik weet nog niet precies hoe het in Den Haag is, maar dat zal ik wel zien. Boek uit de kast pakken en meenemen zal ook wel lukken neem ik aan. Snuffelen is ook wel eens leuk, maar als het niet kan, dan maar niet. Dan zoek ik maar doelbewust naar de boeken die ik wil hebben.

In zekere zin vind ik het vervelender dat ik niet bij m'n favoriete CD-zaak in Delft kan snuffelen. Nu is het ook met openbaar vervoer nog lastig, omdat je dat niet voor je plezier mag gebruiken, dus samen met m'n vader iets in Delft eten zit er voorlopig toch al niet in. Vroeger knoopte ik aan dit soort uitstapjes altijd het snuffelen in CD-zaken vast.

Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden