Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93819 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek
Ik help je hopen dat de mens tot inzicht komt. Maar ik vrees dat we volgend jaar om deze tijd weer in het aloude patroon zitten. Die ratrace dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93828 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek
Het zal allicht een deel van de mensen een inzicht opleveren, sommigen zijn niet te 'redden' maar het zal toch iedereen wel raken op een of andere manier. Ik hoor geluiden van mensen dat ze ineens 's ochtends vogels horen, dat de sterrenhemel veel helderder is. Dat ze eigenlijk die rust wel fijn vinden enz. Dat doet toch iets met je.

Maar ja, we zullen het zien...

Dettie

rasoptimist :D

6 jaren 3 maanden geleden #93831 door
Beantwoord door in topic Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk neerslachtig word van het uitgestorven winkelcentra, waar iedereen met een grote boog om elkaar heenloopt. Het doen van de dagelijkse boodschappen is nog nooit zo deprimerend geweest. Gewoon even een praatje maken in een winkel is er ook niet bij.

En nu de mensen niet op vakantie gaan heb ik ook geen katten te verzorgen.

Toen m'n vader in het ziekenhuis lag en in de revalidatie zat, hoopte ik dat alles weer goed zou komen en we weer gezellig samen ergens een hapje konden gaan eten, als we naar de bibliotheek waren geweest, of bij een bezoekje aan Delft. Daar keek ik echt naar uit. Nu is alles weer goed met m'n vader en nu zit ik alleen maar te hopen dat dit ook weer snel voorbij zal gaan.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93832 door marjo
We helpen het je hopen! We zitten allemaal in datzelfde schuitje, het schommelt een beetje te hard nu...

6 jaren 3 maanden geleden #93833 door
Beantwoord door in topic Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek
Ik kan niet veel meer doen dan afwachten. In april zie ik nog niets gebeuren en of mei wat wordt?

Ik probeer me maar niet al te veel zorgen te maken over de gezondheid van m'n vader. Hij is nooit ziek en heeft geen last van overgewicht of diabetes. Hij is alleen wel 91, maar gezien het feit dat hij tot nu toe iedere keer weer opkrabbelt, moet ik me daar ook maar niet te veel zorgen over maken.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93834 door marjo
Probeer maar om dat niet te doen, je schiet er zo weinig mee op. Hij gaat gewoon voor de honderd!

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden