Ik had Liesbeth List zelf ook al in m'n hoofd.
Sorry dat ik er een tijdje uit ben geweest, maar mijn computer besloot een kleine 2 weken geleden de geest te geven en dat ook heel grondig. Ik kon er niets meer mee, want hij wilde gewoon niet meer opstarten. Kortom op zoek naar een nieuwe computer, hetgeen nog wel wat voeten in de aarde had. Het ding moest namelijk wel aan een paar eisen voldoen, die kennelijk niet zo gemakkelijk te vinden waren. Vervolgens het heerlijke probleem dat ik helemaal geen internet meer had. M'n andere, oude computers zijn daar niet echt meer geschikt voor, verouderd besturingssysteem en dus niet veilig op internet en tot overmaat van ramp geen mogelijkheid om m'n e-mail te bekijken, omdat m'n wachtwoorden op de kapotte computer stonden en ik die dus inmiddels vergeten was. Vooral leuk als men je per e-mail op de hoogte zal houden van de bezorgtijd van de computer, dus vorige week vrijdag de hele dag thuis zitten wachten, omdat ik niet wist hoe laat de bezorger kwam, uiteindelijk pas tegen half 6. En dan nog wachten op een brief van XS4ALL om een wachtwoord te krijgen, waarmee ik m'n wachtwoord weer kon wijzigen. Natuurlijk ook bezig geweest met het opnieuw installeren van programma's en dergelijke, dus nu eindelijk tijd om wat meer andere dingen te doen. Moet de printer nog installeren.