Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lemony Snicket: Ellendige avonturen (10-12 jr)

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7766 door picasso
Beantwoord door picasso in topic Deel 7
Ik heb deel 7 gelezen,echt spannend.Het heet:Het doodenge dorp

Olaf doet nog griezeliger als anders. :lol: :lol: :lol:

I love lezen!!!
Laatst bewerkt doorpicasso.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7886 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Het boek is uit en alweer teruggebracht naar de bieb. Even wachten met deel 3, want inderdaad zoals inge al schreef:

Ik vond het iets minder spannend dan het eerste

Hopelijk zit er weer wat meer pit in de volgende delen.

Groetjes, Irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7981 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En Inge heeft een verslag gemaakt van deel 3

Lees verder..., klik hier www.leestafel.info/productslink0.html
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7998 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
"De schrijver verzint er maar op los" nu is dat net wat ik er leuk aan vind!! Hoe krijgt-ie het uit zijn pen, denk ik dan?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #8005 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou, van mij mag hij verzinnen hoor, daar heb ik geen probleem mee maar het moet nog een beetje "geloofwaardig" blijven ook. Als hij dan toch aan het fantaseren slaat dat hij dan maakt dat het geheel een beetje samenhangt. Het huis aan de rots vond ik dus goed gevonden maar dat het toevallig met die ene storm uit elkaar valt..... Ik kan me dus niet voorstellen dat er in al die jaren dat tante daar woont nooit een storm geweest is..... :?

Ook vond ik dat tante nogal ongeloofwaardig vlug capituleerde voor Olaf en dat dan nog via de telefoon :? Er klopte volgens mij daar iets niet. De opzet daar is ongeloofwaardig. Olaf telefoneert en zegt wie hij is, zij zend de kinderen de kamer uit, en een hele tijd erna pleegt ze blijkbaar zelfmoord. Ze is te bang voor Olaf. Maar ze neemt wel de tijd om een briefje met een code te schrijven voor de kinderen..... Waarom nam ze dan niet gewoon de tijd om meteen de kinderen mee te nemen? En hoe is zij in de grot geraakt? Gezwommen? Terwijl ze pas citroendinges gegeten had?

Ik heb geen probleem met fantasieen maar ze konden beter uitgewerkt zijn. Nu heeft het de indruk vlugvlug aan elkaar geniet te zijn. Hier een fantasietje, daar een fantasietje, nietniet, en klaar is kees.

Zijn er hier mensen met kinderen van de leeftijd 9-12? Hebben zij de boeken gelezen? Wat vonden zij ervan? Ik heb mijn dochter overgehaald om 1 boekje te lezen. Zij is er 12. Benieuwd wat zij ervan vind. Zij is een hevige Harry Potterfan. Wie weet.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #8012 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Je leest echt met volwassen ogen...

Het komt vaker voor dat ik een boek ongeloofwaardig vind, en dan blijken kinderen dat helemaal niet op te merken!

Ik ben dus benieuwd naar de ervaring van je dochter. Maar zij is ook al de doelgroep voorbij.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden