Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lemony Snicket: Ellendige avonturen (10-12 jr)

Lees meer
20 jaren 3 maanden geleden #7030 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Precies!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 3 maanden geleden #7395 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Ondanks alle ellende die de Baudelairwezen meemaken vond ik dit heerlijke kost om te lezen. Vooral het taalgebruik van de schrijver, het uitleggen van vreemde en moeilijke woorden, komt prettig leesbaar over. Ik heb zojuist deel 1 meegenomen van de bieb en het meteen uitgelezen. Volgende week waarschijnlijk alle andere delen die er staan maar in een keer mee.

Groetjes, Irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7588 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Deel 2 is ook uit. Ik vond het iets minder spannend dan het eerste. Bij het eerste deel had je nog altijd het gevoel dat er vanalles kon gebeuren. hier komt de oplossing eerder "sof" over. In vergelijking met deel 1 dan althans. Op naar deel 3 :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7601 door marjo
Niet te veel achter elkaar lezen, Inge, want dan is ieder deel slechter dan het vorige..

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7604 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht

Niet te veel achter elkaar lezen, Inge, want dan is ieder deel slechter dan het vorige..

Hoe zou dat komen Marjo? Worden ze effectief slechter?

Meestal lees ik delen van eenzelfde schrijver zo vlug mogelijk na elkaar omdat je dan de vorige boeken niet vergeten bent. Maar nu zeg je dat het beter is van ze niet te snel na elkaar te lezen. Is het misschien beter de "finesses" van een vorig boek te vergeten? Staan de boeken beter op zichzelf dan als 1 geheel? Verklaar je nader Marjo :lol:

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 2 maanden geleden #7610 door marjo
Vooral bij deze serie boeken (maar het geldt voor veel series) valt een tweede, derde enz boek tegen omdat je het foefje dat je de eerste keer zo leuk vond al kent..Lees je tussendoor andere boeken dat is dat foefje weer een beetje nieuw..

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden